حداقل را خواسته ام

I am want a clear and official "Yes" or "No" reply from UNHCR about my refugee request in UNHCR Ankara office.
aliakbar Ebrahimi

من یك جواب "آری" یا "نه" روشن و رسمی از "یو. ان. ایچ. سی. آر" دفتر آنكارا درباره درخواست پناهندگی م می خوام
علی اكبر ابراهیمی
امروز بیست و سه آذر هشتاد و شش و چهارده دسامبر دو هزار و هفت و سی امین سالگرد تولد منه. من امروز یك بار دیگه این یاداشت درخواست جواب رو تكرار كردم
اواخر سال دو هزار و یك من یه بار اومدم و آفیس به من گفت كه قبول نیستم و توصیه كرد برگردم من هم به حرف آفیس گوش دادم و پیش از اونكه بیش از چهار پنج ماه الاف بشم به ایران برگشتم در ایران ساكت موندم تا خوب و بد و دوست و دشمن خودشونو نشون بده ن. بعد از مدتی خواستم هر كس سر جای خودش قرار بگیره اما تحملم برای ایران سخت تر شد. و ایران باز هم تلاش برای تبدیل كردن من به یه نابغه نخاله كش رو ادامه داد. و من نتونستم به ایران چنین اجازه ای رو بده م و باز هم به این نتیجه رسیدم كه نیاز به دور شدن و خلوت دارم و باید مهاجرت كنم. و با فرارم از ایران كشورم رو از خطر ارتكاب به جنایت تبدیل كردن من به یك نابغه نخاله كش نجات دادم._ این یه جمله پاسخ من به سوال یو. ان اه و مصاحبه دیگه یی رو لازم نمی بینم._من می خواستم مثل یه آدم معمولی به سفر بره م اما این حق بطرز پیچیده ای از من سلب شده بود
قیافه م به آدم حسابی یا نمی خورد و در تهران نتونستم ویزایی غربی بدست بیارم. در نهمین روز هفتمین ماه دو هزار و شش اومدم و یكبار دیگه درخواست پناهندگی م رو تكرار كردم اما هنوز دقیقا نمی دنم كه چرا این بار همون حداقل هم داره ازم دریغ میشه
یك جواب روشن و رسمی آری یا نه از جانب آفیس حداقلی یه كه آفیس موظف به ارایه اونه
و لزومی نداشته كه بخاطر این حداقل من انقدر تحقیر بشم و منتظر بمونم. من هنوز هم منتظر جواب هستم و عاشق چشم و ابروی آفیس هم نیستم و اگه پول و وقت و مرخصی ساعتی م رو صرف این آفیس حیف نون می كنم بخاطر اینه كه اون قدرت رو در اختیار گرفته و در جایگاه مرجع نشسته و من یه درخواست پناهندگی به این مرجع ارایه داده م و برای جواب اون به آفیس مراجعه می كنم
تولدم مبارك
از پیام تبریك تركسل هم متشكرم

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار