به شعور و شرف ملتهای غربی توهین نکنید

خدایا تمدن غرب را مطلع و آگاه کن که دست برنداشتن حکام و مقامهای مسوول تمدن غرب از ترور "وقت مطالعه" ها و " اوقات فراغت" من گزینه ای نیست که برای تمدن غرب "حرمت, کرامت و امنیت پایدار در دراز مدت" به ارمغان بیاورد.
خدایا, کشورهای غربی که مادرهای ملتهای غربی هستند از نجابت و شایستگی کافی برای میزبانی, حمایت و اطاعت از علی اکبر ابراهیمی برخوردا رند اما مقامهای مسوول یو. ان. ایچ. سی. آر و برخی دیگر از حکام و مقامهای مسوول کشورهای غربی دست و پای آن کشورها را بسته اند.
خدایا من و مادر ملتهای غربی (من و تمدن غرب) را از شر دشمنان داخلی و خارجی تمدن غرب مصون بدار. چرا که نه تحمل با هم بودن ما را دارند و نه تحمل بودن ما را. آنها از اینکه ما همدیگر را می خواهیم و همدیگر را دوست داریم ناراحتند و می خواهند تمدن غرب را با نابودی انسان که خلیفه تو در زمین و صاحب تمدن غرب است, بی صاحب, بی هویت و نابود کنند و در این راه حتی از عملیاتهای انتحاری نیز ابایی ندارند و هنوز هم دارند از حسودی می ترکند تا من دعاگوی تمدن غرب نباشم. خدایا از تو متشکرم که با همه این اوضاع من باز هم دعا گفتن برای "حرمت, کرامت و امنیت پایدار تمدن غرب در کوتاه مدت, میان مدت و بلند مدت" را اولویت اولم در دعاگویی برای کشورهای مختلف جهان قرار داده ام.

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار