ترکیه چرا و به چه جراتی به خودش اجازه داد که اول از همه به احمدی نژاد تبریک بگوید؟

اگر من مجبور شوم به کشورهایی همچون آذربایجان و یا ارمنستان بروم و در آن کشورها با مشکلاتی مواجه شوم ترکیه مسوول است و من مجاز به هر آنچه که لازم بدانم در مورد ترکیه هستم. ضمنا اگر نتوانم در آنجاها ظرف سه روز و یا هفت روز که ویزایم مهلت دارد اقامت موقت بگیرم و در نتیجه به ایران دیپورت شوم نیز با سفارت خود آن کشورها کاری ندارم و اگر به چالش بکشم امنیت سفارت ترکیه در تهران را به چالش می کشم و اگر افشا کنم توان نظامی پوشالی ترکیه را افشا می کنم که برخوردها و حمله های احمقانه و مضحکی نسبت به من داشته است و .... البته من چنین تصمیمهایی ندارم و امیدووارم که سفر موفقیت آمیزی داشته باشم.
اگر من دو بار پول خاک نداشتم که بدهم, خوب از حکام و مقامهای مسوول کشورم همانقدر می گرفتید. اگر به مقایسه ایران با ترکیه ادامه دهید با عواقب بدی روبرو می شوید.

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار