عصر اکبر

دوران مبارزات اکبر با استکبار جهانی به پایان رسیده و فصل همکاری های ایشان از راه رسیده است.
استکبار جهانی که حاکم این روزهای جهان است , نظارت اکبر, نظرات اکبر, انتقادات اکبر, همکاری های اکبر و اصلاحات اکبر را نپذیرفت و تحمل نکرد و در مقابل آن دفاع پیشگیرانه انجام داد.
وقتی استکبار جهانی در ژانویه 2011 دولت علی اف را تحت فشار قرار داد تا اکبر از آذربایجان به ایران دیپورت شود, اکبر پاسخ سالها مجاهدت انفرادی خویش در راه آرمانهای جمعی را گرفت. اکبر دیگر با استکبار جهانی جنگ ندارد. چونکه بحث, بحث مزدوران نظامی است و اکبر نیز مزدوران نظامی برتر ندارد و اصلا مزدوران نظامی یی ندارند که بخواهند برتر هم باشند.
از این پس هر که از استکبار جهانی ناراضی یا ناراحت است خودش برود با استکبار جهانی بجنگد تا حقانیتش به اثبات برسد. من دیگر با استکبار جهانی جنگ ندارم. لااقل تا زمانی که ارتش نظامی جهانی اکبر توسط همه کشورهای جهان شکل نگرفته است.
من دیگر با استکبار جهانی جنگ ندارم. چرا که نمی خواهم امنیت, حرمت و کرامتم هدیه ای از جانب بزرگواری های حکام ستمگر و مقتدر باشد و نمی خواهم بازیچه توهمی باشم که مرا بجای کل اعضای مجموعه موظف به مبارزه با قوانین حاکم بر کل مجموعه می شناسد.
من دست دوستی به سوی استکبار جهانی دراز می کنم و وی را به همکاری با اکبر برای پیگیری اهداف ایران مورد نظر اکبر و جهان مورد نظر اکبر فرا می خوانم. من دیگر از چین و روسیه که بخشهای اصلی تشکیل دهنده استکبار جهانی هستند نمی خواهم که جهان را تهدید اتمی نکنند.
فقط می خواهم که برای جهان اکبر کار کنند. من از چین و روسیه می خواهم که کشورهای غربی را برای آنکه ناتو و پنتتاگون در اختیار اکبر باشند تهدید اتمی کنند.

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار