حکام و مقامهای مسوول کشورهای غربی به ملتهای غربی خیانت کرده اند

I am want a clear and official "Yes" or "No" reply from UNHCR about my refugee request in UNHCR
aliakbar Ebrahimi
Tehran_ Iran






من می خوام بیام امنیتتو ازت بگیرم, بهم پناهندگی می دی که بیام امنیتتو ازت بگیرم یا نه؟
ای تمدن غرب, اگه تو از نفوذ و سلطه ای که بر سازمان ملل داشتی سواستفاده نمی کردی و سازمان مللو برای حمله سیستماتیک به اکبر تحت فشار نمی زاشتی و اجازه می دادی که اکبر به پاسخ سوال اکبر برسه و بتونه در چهارم خرداد سال 88 با پاسخ سوال اکبر به ایران بیاد, پویش و جنبش سبز ملت ایران در عرض همین دو سال گذشته به میزان کل پیشرفت تمدن غرب در قرن بیست و یکم و هزاره سوم به پیشرفت و توسعه همه جانبه می رسید.
حکام و مقامهای مسوول کشورهای غربی به ملتهای غربی خیانت کرده و جای اکبر چوپانهای غرب را اشغال کرده اند. در کتیبه 2010 من فقط خود حکام و مقامهای مسوول کشورهای غربی را تهدید کرده بودم و تمرکز تهدیدها فقط بر روی خود ایشان بود. اما آنها باعث شدند که تهدیدها در سال 2011 به خود کشورهای غربی رسید و بر تمدن غرب متمرکز شد.

من می خواهم پناهندگی بگیرم, به کشورهای غربی بروم و به موازات پیشرفتهایم در زمینه های علمی, فرهنگی و هنری, عبارات زیر را نیز توسعه دهم:
امنیت کشورهای غربی در قرن بیست و یکم و هزاره سوم باید صرف ساخته شدن یک سپر امنیتی برای ثانیه ها, دقیقه ها, ساعتها, روزها, هفته ها, ماهها و سالهای دهها میلیون ایرانی سبز در سال 2009 و از آن سال به بعد شود و نه صرف ساخته شدن سپر امنیتی برای حکام و مقامهای مسوول کشورهای غربی که صندلی های "اکبر چوپان" های غربی زمین را اشغال کرده اند.

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار