تمدن غرب مسوول تامین حقوق, منافع و غرامتهای اکبر است

هیچ نوع خیمه شب بازی از جانب ایران برای اکبر الزام آور نیست, حتی اگر امام حسینی و عاشورایی و هیاتی و محرمی و .... باشد.
دقیق و صریح می گویم: من با مقدسات و نظام ارزشی ایرانیان رابطه عاطفی آنچنانی یی ندارم, مقدسات و نظام ارزشی ایرانیان از نظر من قابل احترام اند, من برای مقدسات و نظام ارزشی ایرانیان احترام قایلم.
من به قلهک فروشان داخل و خارج (وال استریت نشینان ایرانی) اجازه نمی دهم که از اینجانب علی اکبر ابراهیمی بعنوان عاملی برای حمله به اعتقادات, احساسات و عواطف ایرانیان استفاده کنند و اگر عزاداری محرم ایرانیان پانصد سال دیگر هم ادامه داشته باشد من نه مخالفتی با آن دارم و نه مشکلی با آن.
اما آنچه که برای من از اعتقادات و مدعیات ایرانیان مهمتر است, بدهکار نبودن ایران به اکبر و جهان اکبر و مسوولیت پذیر و پاسخگو بودن ایران در قبال اکبر و جهان اکبر است.
و البته پرداخته شدن هر گونه حقوق, منافع و غرامتهای اکبر و جهان اکبر از جانب ایران.
اکبر با انجام شدن یا انجام نشدن عملیات نظامی بر علیه ایران موافق یا مخالف نیست, بلکه خواهان احقاق و استیفای حقوق, منافع و غرامتهای خودش و جهان خودش در ایران است
و اگر بخشهای وسیعی از بودجه های دولتی و غیر دولتی کشورهای غربی در اختیار اکبر قرار داده شود و تمدن غرب بجای خود ایران بطور کامل همه وظایف ایران در قبال اکبر و جهان اکبر را انجام دهد و همه حق و حقوق و غرامتهای اکبر را به وی بپردازد, اکبر دیگر تمام فکر و ذکرش چشم دوختن به انواع ثروتهای ایران و ایرانی نخواهد بود و به انجام عملیات نظامی بر علیه ایران نیازی نخواهد داشت
و حتی می تواند در خواست مردم ایران مبنی بر در اختیار گرفتن قدرت متمرکز ایران و مجازات اکبر نشناسان حاضر در نزدیکیهای آن قدرت را نیز اجابت کند.
 بنابر "این", مسوولیت کامل هر حمله نظامی معاصری به ایران
_که قطعا منجر خواهد شد به تنزل بیش از پیش بسیاری از معدلهای ایرانی و شبیه تر شدن ایران به جهنمی که نمی توان امید زیادی به خیر و حقوق و منافعی در آن داشت_
مستقیما متوجه تمدن غرب است
حتی اگر حمله یا حمله های نظامی به ایران, فقط و فقط با اراده یا اراده هایی برای تحقق و تامین اهداف, حقوق و منافع اکبر و جهان اکبر شکل گرفته باشد و نه با اراده یا اراده هایی غیر از "این".

علی اکبر ابراهیمی

25 نوامبر 2012
عاشورای 91
ایران, تهران, چهار راه گلوبندک

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار