گزارش مارهای مهاجم از ماموریتشان تماشایی خواهد بود

در فردای سرنگونی رژیم حاکم بر ایران امروز, مارهای مهاجم باید با سرعت هر چه تمام بر علیه ایشان افشاگری و موضع گیری کرده و با رو کردن اسنادی که بدانها دست یافته اند و تشریح ماموریتهایی که به قصد انجامشان به ساختار قدرت در جمهوری اسلامی نفوذ کرده بودند, حضور غیر سبز و یا حتی ضد سبزشان در انتخاباتهای پس از خرداد ماه سال 88 ایران را توجیه کنند.
در غیر اینصورت اکبر بطور روزانه و روزمره زن و بچه های از ایشان برائت نجسته شان را جلوی چشم خودشان از کوس و از کون می کند تا رویگردانی از رژیم قبلی را به نرمی و بصورت تدریجی آموزش ببینند.
هیچ تضمینی هم نیست که لزوما با کیر و خایه های اهلا من العسل خودش این کار را بکند. بلکه ممکن است نقش اکبر در اینمورد فقط اراده کردن باشد واین کار با ابزار و آلاتی شکنجه گرانه و دردناک و یا با کیر و خایه های دیگر جوانان فردای ایران زمین انجام شود.
مارهای مهاجم کسانی هستند که در انتخاباتهای پس از خرداد ماه 1388 ایران بعنوان کاندیداهای انتخابات مطرح شده و از طرف حاکمیت جمهوری اسلامی به رسمیت شناخته شده و به مردم معرفی می شوند اما حضورشان حضوری غیر سبز و یا حتی ضد سبز است و یک حضور سبز نیست
الگوی هویت سبز در اصولگرایانی همچون محمد نوری زاد, اصلاح طلبانی همچون تاج زاده و قدیانی و دیگر هویتهای مدنی سبز تعریف شده است
مارهای مهاجم چنانچه قبل از سرنگونی رژیم حاکم بر ایران امروز و پیش از آنکه دیرتر شود پندار, گفتار و رفتاهایی تبری جویانه نسبت به رژیم از خود به نمایش بگذارند در دیدگاه منتقمان شاد سبز باور پذیرتر به نظر خواهند رسید.

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار