تقدیر و تشکر اکبر از ارتش ترکیه

تقدیر و تشکر اکبر از کودتاگران در ارتش ترکیه
من از ارتش ترکیه سپاسگزارم که در این بازی قدرت وقتی امتیازات منفی و ضعف خویش را دیدند بازی را واگذار کرده و تسلیم شدند.
من در این موضوع، نجابت و شرافت ارتش ترکیه را دیدم که ملت و کشور خودش را به توپ و تانک نبست. نه برای اثبات خودش و نه برای نجات خودش.
اگر آنچه که در مقابل این حرکت پیروز شده است از جنس پستی، ناپاکی، ایدئولوژی دریده و هار و بی چشم و رو و از این قبیل نباشد، در مجازاتها و باج خواهی ها و معرکه گیری ها و یکه تازی های متکبرانه و غرور آمیز زیاده روی و تند روی نخواهد شد.
شاید من از مسایل ترکیه ناآگاه و دور باشم، اما یک حقیقت و واقعیت در اینجا و اینک هست. و آن اینکه من همینک و همینجا از ارتش ترکیه حمایت کردم. من صریحا و بطور روشن از ترکیه و از ملت ترکیه می خواهم که در مورد این موضوع همسو با نیروی این حمایت گام بردارد.

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار