سپاس خدایا

پانصد دلار (یک میلیون و هشتصد هزار تومان) پول فرستاده بودم برای دعوتنامه و ویزای ترکیه
و بر همان مبنا نیز
به شرکتی که در آن مشغولم گفته بودم احتمالا تا حدود پانزدهم مهر ماه (یعنی تا دو هفته پیش) کار می کنم و سپس کار را ترک می کنم.
اما متاسفانه آن دریافت کننده پول کلاهبردار بود و دعوتنامه و ویزای ترکیه برایم تهیه نکرد و راههای ارتباطی من با خودش را نیز بست.
خواستم باز هم در پروژه بمانم و کار کنم، اما هم نیروی کار جدید اضافه گرفته بودند و هم کارها کم شده بود و دیروز دو نفر شامل تعدیل نیرو شدیم و من نیز شغلم را از دست دادم.
اما خوشبختانه فقط آن پروژه و درآمد ویژه اش را از دست دادم و موافقت شد که در خود شرکت بمانم و در دیگر ساختمانها و پروژه هایی که از شرکت بتن می خرند کار کنم.
حدود دو روز هم مرخصی گرفتم که کارهای شکایتم بابت پانصد دلار را به جریان بیاندازم.

روشن نبودن جواب قبولی و یا ردی سازمان ملل به درخواست پناهندگی و مهاجرتم مرا به سفر مجدد محتاج و متمایل کرده و طبیعی است که در ایران نیز کسی جرات نکند روی کسی که می خواهد برود، صد در صد سرمایه گزاری کند، بخصوص که آن فرد با کشورهای 5+1 نیز اختلاف و تقابل تئوریک داشته باشد.
و امواج بی ثبات ساز و بی اعتبار ساز 5+1 قصد امان دادن به من را نداشته اند و هرگاه که امکانش و فرصتش فراهم شده است، آگاهانه و یا ناخودآگاهانه
آسیب و صدمه خودشان را به من زده اند.

خدایا بخاطر چیزهایی که هنوز دارم و از جمله مادر، سلامتی و مقداری پس انداز، از تو سپاسگزارم.
خدایا مردم جهان را کمک کن که از شر حکام نالایق یا نامناسب خویش و از شر دشمنان برون مرزی خویش در امان باشند. مردم ایران را نیز در اینمورد کمک کن.

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار