ورژن 2018 بیانیه پناهندگی اکبر

بیانیه پناهندگی اکبر ورژن 2018

درود بر تو ای خدا،
درود بر سازمان ملل
که سازمان موازی
سازمان مرجع بشر (یعنی خانه تو در زمین)
است
و در آینده نیز بودنش مد نظر است
و امروز نیز همچون دیروز
باید در تئوریزه شدن، سازمان یابی و تبلور و تولد خانه تو در زمین نقش آفرینی فعال باشد.

خدایا،
تو در کانون تمرکز خوبی های جوامع بطور نسبی قابل تصور و تبلوری
و ورژنهایی ارتقا یافته تر از ورژنهای قبلی تصورمان از تو، هر روز بیش از پیش باید برای ما انسانها قابل دسترس شود.
تو اگر وجود داری، ما باید در حال رسیدن به شایستگی بندگی تو و در حال رسیدن به معرفت و شناخت ویژه و منحصر به فرد خویش از تو و در حال رسیدن به معرفت و شناخت جمعی، واحد و مشترکمان از تو باشیم
و اگر وجود نداری، ما باید در حال رسیدن به شناختی ویژه و منحصر به فرد خویش از تو و شناخت و تعریفی جمعی، واحد و مشترک از تو و ساختن تو باشیم.
و تو لااقل در ذهن و در درون و در باور من وجود داری.

ای خدایا

اقدام تو به آفرینش هستی و انسان/ و یا بعبارتی وجود داشتن هستی و انسان، معرکه و باشکوه بوده است
و من موظف و مسوول هستم که با شادی، شکر گزار تو باشم.
و شادی و قدرشناسی من نسبت به تو
و نسبت به اقدام تو برای آفرینش هستی و انسان،
حق تو بر من و بدهی من به توست.


اما چگونه عمیقا شاد توانم بود وقتی که وضعیت خودم خوب نباشد
و چگونه وضعیت خوب خودم به من حال دهد و شادی ام بخشد وقتی که وضعیت "همه تک تک دیگر انسانها بدون حتی یک استثنا" نیز خوب و خوش و با ثبات و مملو از کرامت نباشد؟!

 خدایا، در یکی از متون مقدس به نام قرآن که منسوب به توست از قول تو به خود تو در مورد آفرینش انسان آفرین گفته شده است.
من بعنوان کاردستی و شاهکار تو ای خدا، یعنی بعنوان یک انسان، بیش از یک دهه پیش در یکی از اسناد علمی اصلی اکبر خواستار صلح در جهان که هدفی ابتدایی و ضروری برای بشریت و جهان است شده بودم. خواسته بودم که
جنگ، فریاد، شكایت، گلایه، كدورت و نارضایتی آشكار و پنهانی وجود نداشته باشد و احتمال آه بودن بازدم انسان برای جامعه به یك نگرانی تبدیل شده باشد و انسان از این بابت بخندد.

اما این آرمان برای بشریت و جهان هنوز محقق نشده است.
کشورهای 5+1 که در این مدت قوی بوده اند، نتیجه رهبری و اداره کننده و نماینده امور جهان بودنشان، پیش رفتن جهان به سمت نزدیک شدن این آرمان به تحققش نبوده است.
و من که مطرح کننده این آرمان بوده ام نیز در این مدت ضعیف بوده ام و امروز حتی از دیروز نیز ضعیف ترم.

کشورهای 5+1 بوسیله نمونه ترکیه ای سازمان ملل به من صدمه زده و مرا به شدت تضعیف و به درد نخور و خنگ و بی خاصیت کرده اند.
خدایا، برای آنکه از مسوولیت پذیری و پاسخگویی در مورد اوضاع جهان و جهانیان در مقابل من که انسان هستم طفره نروی، من در این سند رسما از دست کشورهای 5+1 به تو شکایت می کنم و خواستار اشد مجازات دسته جمعی برای حکام و مقامهای مسوول و اتباع و شهروندان آن کشورها هستم.

خدایا کشورهای 5+1 را مجبور کن که بطور مطلق و بواسطه سازمان ملل از من حمایت کنند و در جهت تقویت من خودشان را بطور همه جانبه ای فدا کنند.

و یا لااقل مجبورشان کن که به سازمان ملل اجازه دهند تا به درخواست پناهندگی و مهاجرت من که سیزده سال پیش یعنی حدودا در اواخر 2005 به آن سازمان ارایه شده است، یک پاسخ روشن، رسمی و کتبی قبولی و یا ردی ارایه دهد تا زندگی من و فعالیتهای علمی و پژوهشی من از حالت تعلیق خارج گشته و برایم قابل برنامه ریزی شود.
خدایا
ای عادل، ای مرجع اصلی دادگستری،
ای که عدالت تو دروغ نیست و همچون دادگاه لاهه و دیگر مراجع و نهادهای دادگستری که در ابتدای سال 2018 سند جنبش مراجع و نهادهای دادگستری را برایشان منتشر کردم اما واکنشی مشاهده نکردم این متن حاضر را بی پاسخ نخواهی گذاشت و کمترین واکنشت محقق شدن پاسخ ردی و یا قبولی درخواست پناهندگی و مهاجرت من به سازمان ملل خواهد بود،
ای عادل،
انتقام جوانی از دست رفته من و قتل جنبش سبز را از کشورهای 5+1 بگیر و به آن شش تمدن محکوم به نابودی اجازه نده که شان تو را در حد شریک جرم و بازیچه خودشان تنزل دهند.
آن شش تمدن به من رحم نکردند و مرا حتی از یک پاسخ ردی و یا قبولی به درخواست پناهندگی و مهاجرتم از سازمان ملل نیز محروم نگه داشتند تا تمام جوانی من پشت میله های پنجره سازمان ملل در حالت تعلیق و بی ثباتی هرز و هدر برود
آنها مرا به ایران پرت کردند و در معرض خطر قرار دادند و در همان حالت نگه داشتند و راه ترکیه را نیز بدون پاسخ به استعلامهایم در مورد حق و امکان ورودم به خاک ترکیه و با تحمیل ریسک، تحقیر و بی ثباتی به رویم بستند.
آن شش ابرقدرت به من رحم نکردند، پس تو نیز به آنها رحم نکن و توجیهات و داستانسرایی هایی که فقط به درد خودشان می خورد را بعنوان جبران خسارات من نپذیر.

خدایا چرا هزینه اختلاف نظر شش قدرت جهانی در مورد تقسیم لقمه ای به نام سوریه و یا دیگر لقمه های مشابه در دیگر نقاط جهان را کل ما مردم جهان با عذاب وجدانمان باید بپردازیم؟
چرا از شش قدرت جهانی که تو را از کل ما مردم جهان گرفته اند دل نمی کنی؟!

ای خدایا،
گفته بودم وقتی که میز و سفره مطلوب من در مقابلم پهن بوده
و بساط عشق و حال، تفریح و خوشگذرانی و عیش و نوش من فراهم است،
همه دیگر انسانها در اقصی نقاط جهان نیز باید از سفره مطلوب خودشان برخوردار باشند،

نه آنکه همین سفره خود مرا نیز از من بگیری تا
خیال برخورداری مردم جهان از امنیت، رفاه، حرمت و کرامت
حتی به ذهنم نیز خطور نکند.

ممنونم.


علی اکبر ابراهیمی
صاحب حق پرزیدنتی در
سازمان مرجع بشر

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار