فکت شیت اکبر

برجام کشورهای ۵+۱ و اکبر در امور خارجی- داخلی ایران

همانطور که در نسخه واحد (نسخه مادر) این سند گفته ام، مطالب قبلا مطرح و تشریح شده و باید استخراج و تدوین شود از طرف خود آن کشورها.

اما لازم دانستم در اینجا نکته ای را تصریح کنم.

من با اعمال فشار، تحریم و جنگ بر ضد ایران
با هدف سرکوب توان دفاعی و برنامه اتمی ایران
مخالفم.

من با اعمال فشار، تحریم و جنگ بر علیه ایران
با اعلام رسمی هدف تغییر رژیم در ایران
موافقم.

بعد از آنکه رژیم سرنگون شد و دوران گذار طی شد و ایران به دوران ثبات رسید،
می توانستید بیایید با ایران مذاکره و توافق کنید.
اما شما در دوران همین رژیم دست به چنین کارهایی زده اید
و من
به امنیت و ثبات کشورهای شما گروه ۵+۱
و مصونیت اتباع و شهروندانتان از شکنجه فیزیکی منظم دستجمعی
اعتراض دارم و در مقابل آن ایستاده ام
و در اثر این ایستادگی تضعیف شده و آسیب دیده ام.


علی اکبر ابراهیمی
مقابل سفارت ترکیه در تهران
سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
۱۴ آگوست ۲۰۱۸

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار