صدای نابغه قرن

به نام خداوند جان و خرد
بيانيه براي فيلمنامه وايتويزيون
صلح، نظم و هماهنگي دركل جامعه درعين استقلال كامل هر فرد، آزادي، امنيت، دموكراسي و ديگر نيازهاي ابتدايي براي زيستن در اين كره خاكي، به آرمانهاي دست نيافتني بشر تبديل شده اند و گريستن همنوعان و معاصرين در سوگ محقق نشدن اين قبيل آرمانها تا هنوز، ذهن را بدون تعارف و شرم و ادب، درگير و مشغول خود مي كند و مانع از آن مي شود كه يك پژوهشگر نابغه و مخترع، به نيازهاي برتر بپردازد و مناظر زيباي ايده آلها و آرمانهايي در شأن ما را ببيند و به همه ما نيز نشان دهد. در لحظه غفلت ما از خدا و از تكه هاي حقيقت كه شايستگان و امانتداران و مستعدان نزول خير و بركت و نور هستند، رواني هايي كه به مقام و جايگاه خودشان در كنار ما قانع نيستند و اهل مردم آزاري يند و هوس مي كنند به ناحق، به حريم محقان چنگ اندازند و قدرت حاكميت بر اداره امور ما را تصاحب كنند و حريصانه وارد عرصه سياست شوند، عقل را به ابتذال و اسارت و رسوايي مي كشانند و سپر بلاي خود مي كنند و خودشان را نمايندگان عقل اعلام مي كنند. چنين كفاري نيز، احساس را تكفير و تحقير و مسخره مي كنند و خودشان را نمايندگان احساس اعلام مي كنند. و چنين تروريستهايي نيز ،غرايض و زندگي را نابود مي كنند و خودشان را نمايندگان زندگي اعلام مي كنند.
هر رواني و هر كافر و هر تروريست با مشروعيت و حاكميت بخشيدن به نخبه ها و سياستمدارها و ستاره هاي فرومايه، عنصري مطلقاً مطيع از اهرم قدرت شيطان است. بنابراين، هر يك از ايشان اگر يكي از معاصي ذكر شده را نيز مرتكب شوند، هم رواني خطرناك، هم كافرخطرناك و هم تروريست خطرناك خواهند بود. يعني هم دشمن عقل، هم دشمن احساس و هم دشمن زندگي.
براي اينكه همه ما با رواني هاي خطرناك و كفار خطرناك و تروريست هاي خطرناك، همدست و همداستان نباشيم و فرومايگان و شياطين را به حاكميت نرسانيم، مردم در جوامع بشري و جامعه جهاني، بايد به سطوح عالي تري از قدرت تشخيص و انتخاب و خلاقيت برسند تا بتوانند شايستگان را بشناسند و صدا كنند و بيافرينند و مشروعيت و حاكميت را به ايشان برگردانند. آنگاه جوامع ما مستعد نزول خير و بركت و نور خواهند شد و به روز و روزگاري دگر خواهند رسيد و به سطوح ديگري ارتقاء خواهند يافت و به خدا نزديك و نزديكتر خواهند شد و سخاوت خدا براي اعطاي نور، با جواب برعكس و مبتذل ما مواجه نخواهد شد و اهرم قدرت شيطاني كه در ازل ((تو روي خدا وايستاد)) محكمتر و مجهزتر و كاملتر نخواهد شد. و شيطان نخواهد توانست تقدس و سبحانيت خدا را تهديد كند. و خدا سر دو راهي انتخاب ابتذال پذيرش بي ادبي ها و گستاخي هاي شيطاني و يا نابودي همه ما با هم و به جرم هم قرار نخواهد گرفت.
در شرايطي كه تاريكي حكمفرما باشد، حتي عقل كل هم نمي تواند چشم انداز آرماني را ببيند و به ما نشان دهد. در چنان شرايطي اگر نابغه اي هم يافت شود و پروژه جهان آرماني و تلويزيون واحد جهاني را بنيان نهد و به الگوهاي تازه بينديشد وبه پژوهشهاي فوق پيشرفته بپردازد، توسعه نيافتگي و عاشق نشدگي ما همنوعان و معاصرين و پروژه ها و الگوهاي ناقص و كج و كوله و مبتذلمان، دامنگير آن نابغه و آن پروژه نيز خواهد شد.
ما در جوامع سياه بشري، ستاره ها را به نزول و اسارت در سطوح و حد و اندازه هاي خود دعوت مي كنيم و ايشان را به ابتذال درگيري و اشتغال با مسايل و آرمانهايي كه خود مشغول و درگيرش هستيم مي كشانيم و آنها را مجبور مي كنيم كه با نجابت بميرند و بروند به جهنم سياه و گم شوند و به جوامع سياه نور بپاشند و اميدوار باشند كه حاكمان «دو دره باز» همه نور را براي ايجاد راه دومي غير از صراط المستقيم مورد استفاده قرار نخواهند داد و قسمتهايي از نور نيز نصيب خود مردم خواهد شد.
نگارنده اين سطور از خدا مي ترسد و به خاطر همين ترس عاشقانه و سعادت آور و آزادي بخش و بخاطر فطرت عاشق مشربش، براي همه خلايق خدا حداقل سطحي از احترام را قايل است. بنابر اين وي در اينجا مدعي شايسته بودن نيست. چون نمي خواهد اگر اكثر آراء غريضي همه ما و يا اكثر آراء آگاهانه همه ما غير اين را بگويد، به شعور و قدرت تشخيص و انتخاب و خلاقيت مردم و مشروعيت رسم و رسومشان بي احترامي نموده باشد. امااز طرفي نيز، نگارنده وظيفه دارد زنده بماند تا اگر طبق پيش بيني دكتر جلالي، جوامع توسعه يافته در سال 2025 وارد عصر مجازي و معنوي شدند و يا اگر آيندگان به هر شكل و به هر دليل ديگري به تخصص و نبوغ وي نيازمند شدند، بتواند در مقابل سؤالهاي اهالي آن عصر، حضوري هر چند فرسوده و مبتذل و به درد نخور به هم رساند و مسؤوليت بريدن رمانهاي قرمز را به عهده بگيرد. بنابراين، نگارنده خود را در مقابل آيندگان و در مقابل همه ما متعهد و مسؤول مي داند و مجبور است براي دستيابي به سهمي در خور شان و مقامش از زندگي، همه ما را به حمايت و ضمانت بيزنسش كه جزييات آن را در قسمت بيزنس وب سايتش معرفي خواهد كرد و فروش غزلهاي حضرت حافظ به قيمت غزلي 100 دلار ،از قسمتهاي اصلي و ثابت آن خواهد بود دعوت كند. اين دعوت بخاطر اين است كه نگارنده بتواند ايده آلويزيون را بسازد و به ريشه هايش و به همه ما تقديم كند.و به فرومايگان بهانه و فرصت و به شايستگان كنايه وافسوس ارايه ندهد. و مجبور نشود كه بگويد ساختن ايده آلويزيون وظيفه ديگر نوابغ و حضرات در خانواده و فاميل و محل و شهر و ايران و كره زمين است. نگارنده متأسف است كه تاكنون نتوانسته چشم انداز آرماني را به جوامع بشري و جامعه جهاني نشان دهد اما در منظره سفيد و بي طرف و بي روح و بي احساس و سوت و كوري كه به ما نشان مي دهد، ما با وي و شرايط و محيط پيرامونش و با اطرافيانش و تعامل همه اينها با هم، بيشتر آشنا مي شويم و مي توانيم تا حدودي دريابيم كه آيا وي شاكر خدا بوده يا نه؟ و مي توانيم تصميم بگيريم كه مشتري مغازه اش بشويم يا نه؟
پس از سالها زندگي با رؤياها و آرزوي ساختن ايده آلويزيون و تقديم آن به جهانيان، آرزومند يگانگي و تفاهم و آشتي و شادي، با وايتويزيون تصادف كرد و با بي احساسي مواجه و هم آغوش شد. تا ما اكنون وي و فيلمنامه اش را ببينيم و اگر لازم و صلاح دانستيم، وي را مستعد نظر و لايق و قابل توجه وتماشا تشخيص دهيم و بناميم و معرفي كنيم و وي را از هيچ و صفر، به كانون مقامات پسنديده مورد نظرمان ارتقاء دهيم و به صدرنشيني وي و پرزيدنتي يش در جهان رأي دهيم تا وي بر امور جوامع ما حاكم شود. نگارنده اميدوار است كه همه ما رفاقت و دوستي را از وي تمنا كنيم و از بي نيازي و بي رحمي و گداكشي وي دلگير نشويم و بي مزد و منت به بندگي‌يش بپردازيم كه وي به ابراز نياز ما زنده است.
و اگر ما زندگي را از وي دريغ و بر وي حرام و حكم مرگ صدا را عليه‌ش صادر كنيم، او فراموشمان خواهد كرد و ما براي هميشه از صداي طرب انگيز وي محروم خواهيم ماند. بعنوان اولين گام براي ابراز نياز، لطفاً اين صداي ناقابل را با آينه هاي قابل خود و جوامع خود، تكرار و تبليغ فرماييد.
اگر اين صدا زشت و گوشخراش به نظر مي رسد، عذر مرا بپذيريد و مرا ببخشيد و به صداهاي دلنواز ديگري كه به درد آينه هاي ما خواهند خورد و به هزار باده ناخورده كه در رگ تاك است اميدوار باشيد. اميدوار و آرزومندم همه ما هميشه بخنديم و شاد و عاشق باشيم.
با تشكر
وبلاگ (متن فيلمنامه وايتويزيون): www.Centurygenius.Persianblog.Com
http://www.centurygenius2.persianblog.com/
http://www.centurygenius3.persianblog.com/
www.Centurygenius4.Persianblog.Com
www.Centurygenius5.Persianblog.Com

وبلاگ: www.persianlog.com/user/centurygenius
وبلاگ انگليسي : http://www.centurygenius.blogspot.com/
وب سايت (اسناد و مدارك پروژه) : www.Centurygenius.com
آدرس پست الكترونيكي : garibdarvatan@yahoo.com



علي اكبر ابراهيمي
نظريه پرداز و بنيانگذار
تلويزيون واحد جهاني و جهان آرماني
27 ارديبهشت 1384 هجري شمسي
17 مِي 2005 ميلادي

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار