تبريك به بشريت و ايران

تعامل يا تقابل
من افتخار مي كنم كه يكي از هموطنان ملت ايران هستم. نمي دانم چگونه مي توان خاك اين ديار كهن را شناخت! نمي دانم اين ملت با سابقه و افتخار آفرين و بي مانند، چه هستند و كه هستند و چه گنجهايي در سينه و چه معجزاتي در نفس دارند كه نابغه اي چو مرا پرورده اند! خوش به حال تو كه از چنين ملتي نيز تشكيل شده اي و خوش به حال خدا كه خالق چنين ملتي نيز هست. از خدا متشكرم كه افتخار داد و حضرت عيسي و ديگر انبياء گل را آفريد تا زميني ها توانستند خيال تو را در سر بپرورانند و به سمت واقعه ساختن تو پيش روند. من اكنون با كمال سرور اين موفقيت را به بشريت و به ملت ايران تبريك مي گويم. اكنون بشريت مي تواند به نبوغ من افتخار كند و من به هموطن و همزبان بودن با ملتي كه چنين نابغه اي را پرورده اند افتخار مي كنم. هر چند از فاميلم و دينم و محل و شهر زادگاهم كه همگي سفيد و غريبه محترمند خيري نديده ام و شري نيز نديده ام و ضمن حفظ منافع و حقوقم در فاميل و اسلام و محل و شهر زادگاهم، نسبت به آن جماعات بي تفاوت و بي احساسم، اما من در جامعه ايران كمي مورد محبت و بنده نوازي واقع شده بوده ام و از اين بابت مغرورم.عشق به خدا و عشق به تو كه سيمرغ و حقيقت و مجموع انبياء و اولياء و صالحان و خوبان و مؤدبان هستي، نبوغ خاصي در من به وجود آورده بود و من اكنون دوست دارم عاشقتر باشم و تو و خدا را تا حد فنا بپرستم. نمايندگان جامعه فقط در حد يك دستفروش كارتن خواب از من انتظار داشته اند و چون من بيش از تعهدم و بسيار بيش از انتظاري كه جامعه از من داشته در خدمت جامعه بوده ام، بنابراين من بدهكار نيستم. اما از آنجا كه خدا خيلي دوست داشتني است و تو لياقت ايثار هزاران نوكر همچو مرا داري و من عاشق خدا هستم، من نسبت به خود متعهدم كه باز هم در راه موفقيت و پيشرفت و تعالي خود تلاش كنم و تصميم دارم تحقيقاتم را ادامه دهم و از كارم و از پرداختن به تخصص خودم لذت ببرم.من نسبت به سلامت روند توسعه و اجراي پروژه ام اميدوارم. اما احتمال تحقق اين امر زماني بالاتر خواهد رفت كه منافع شخصي خود من نيز محفوظ بوده باشد و من خود نيز بتوانم در زمان حياتم وقتم را صرف تحقيقات و توسعه و اجراي پروژه ام كنم. پرداختن به مشاغل ساده و كارگري و دستفروشي به منظور كسب روزي حلال و خدمت به خلق نيز براي من لذتبخش و ارزشمند است. اما هدر رفتن وقت و نبوغ من حماقت محض و محروميت بشريت از نبوغ من خيانت به بشريت و دشمني ورزيدن با توست. نبوغ من در خطر است و دشمنان بشريت در كمينند.ذهن من بايد مورد تكريم و مطلقا آزاد و من بايد مستقل باشم و نبايد محدود و مجبور و متعهد به بازگشت سرمايه تحقيقات باشم. نخبگان نماينده ملت ايران براي تعامل با من كه همان حاكمان و سران نظام جمهوري اسلامي بوده اند، بعنوان يكه تازان عرصه ثروت و قدرت و مشروعيت در ايران، وظيفه داشته اند اسپونسور من شوند. اما آنها اين وظيفه شان را نسبت به ملت ايران و بشريت انجام نداده اند. اكنون من مستقيما از خود ملت ايران دعوت مي كنم كه در صورت امكان لطفا مقالات مرا مطالعه و نقد فرمايند. و از ملتم دعوت مي كنم لطفا در صورت امكان بيزينس مرا ساپورت كنند و جنسهاي مرا گران بخرند. اگر عزيزي پولي به حساب بانكي من واريز مي كند بايد بداند كه هيچ برگشتي در كار نيست و من آن پول را صرف رفاه خود خواهم كرد. و بايد يك فتو كپي از رسيد آن به من تحويل داده شود تا من از حساب كتاب خود مطلع باشم.اگر بخواهم به اختصار پروژه و تحقيقاتم را معرفي كنم، بايد به پيشرفت روز افزون علوم و تكنولوژي ها اشاره كنم. با پيشرفتهايي كه در زمينه واقعيت مجازي حاصل خواهد شد، چه كار خواهيم كرد؟ من تهيه كننده و يابنده جوابها هستم. من توليد كننده ايده هاي آرماني هستم. يكي از ايده هايم اين است كه تمام توانايي ها و دانش بشري در وجود انسان سفيد كه خود تو هستي جمع مي شود و انسان سفيد به تعداد مراجعان و ناظران كپي مي شود تا هر فرد انساني بتواند مستقيما و بصورت حضوري با عقل كل كه خود تو هستي گفتگو كند و تعامل داشته باشد. آن ايده ام كه كره زمين به تعداد هر فرد كپي مي شود و هر فرد مي تواند مركز زمين و مركز احساس جهاني باشد نيز خيلي برايم جالب و گرانقدر است.از آنجا كه انتقادات و سوالات براي من بسيار ارزشمند و مهم و محترمند و از آنجا كه ذهن من و شان پروژه نبايد بازيچه فرض شده و من نبايد به سمت احمق شدن سوق داده شوم، نمي توانم همه پروژه را در يك جمله خلاصه كنم. انتظاردارم بجاي اينكه سوالات تكراري و فرسايشگر و خسته كننده اي را بشنوم، ابتدا آثارم با دقت و حوصله و اشتياق خوانده شده و نظرات بصورت مكتوب برايم فرستاده شود. و اميدوارم من وقت و پول كافي براي توجه كردن به نظرات و انتقادات و پيشنهادات و سوالات و مورد بررسي قرار دادن و در صورت لزوم پاسخ دادن به بعضي از آنها را داشته باشم. با تشكر. علي اكبر ابراهيمي نظريه پرداز و بنيانگذار تلويزيون واحد جهاني و جهان آرماني
وارثان پاكي وهموطنانم هنوز مي توانند شماره تلفن و آدرس مرا از
مجمع تشخيص مصلحت نظام، بيت رهبري و رياست جمهوري بخواهند
www.EbrahimiNetwork.Blogspot.com فروردين85 16آوريل2006

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار