امان از آه مظلومان جنبش سبز ملت ایران!

نمی توانستم در مقابل آه مظلومان جنبش سبز ملت ایران سکوت کنم.

حکومت گروه آقایان خامنه ای و جنتی مورد تایید من نیست و طبعا من نیز مسوولش نیستم. اگر قرار باشد من مسوول ظلمهایی که این گروه مرتکب شده اند باشم, من هم همچون اکثریت مطلق مردم ایران و منجیان خارج نشین ایشان ترجیه می دهم جزو آخرین مسوولین باشم و آخرین نفری باشم که ریسک می پذیرد. چرا که من نیز همچون همه آن تحفه هایی که هیشکی رو بجز من گیر نیاورده اند تا عاشقشان شود و حتی حقوق کارگری خودم را نیز جایزه ای که پس از شهادت قابل پرداخت خواهد بود می شناسند "مهمترین" هستم.

من یادم نمی آید که ضامن امنیت چین شده باشم. من ضامن امنیت چین, روسیه و کشورهای عضو سازمان ملل نیستم. من یک انسان هستم.وقتی من مجبورم برای برخورداری از حداقلها با "ایرانی جماعت" سر و کله بزنم اما چین, روسیه و کشورهای عضو سازمان ملل از امنیت برخوردارند ضامن امنیت چین, روسیه و کشورهای عضو سازمان ملل همان شیطانی است که در آسمانها بجای خدا نشسته است و نه من.

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار