من پاک و منزه از سپاه شیطان هستم

تصاویر تبلیغاتی ارائه شده توسط رژیم جمهوری اسلامی از سپاه, با آنچه که من از سپاه فهمیدم تطابق نداشت. من دیدم که سپاه در حال ظلم و تجاوز به قدرت ملت ایران بود. اسنادش هم درآمار و ارقام سواستفاده های اقتصادی سپاه که توسط مخملبافها, گنجی ها و دیگر لولوهایی که رژیم سپاه با فراپکنی, آنها را شیطان اعلام فرموده موجود است. همدست سپاه نشدم و هزینه های سنگینی برای همدست سپاه شیطان نشدن پرداختم. برای ایران و برای قدرت ملت ایران احساس خطر کردم. به خاتمی پناه بردم تا با هم برای نجات قدرت ایران و ملتی که خودش را به خواب زده بود _و هیچ چاره ای نیز جز این نداشت_ از چنگال باند حاکم بر ایران نقشه بکشیم. اما تصمیم گرفتیم نقشه نکشیم و در کار هیچ قومی دخالت نکنیم مگر آنکه آن قوم خودش در کار خودش دخالت کند.
احمدی نژاد را به تلویزیون می آوردند تا به مردم بگوید مرا امتحان کنید, من خوبم. در شهرداری بود. به وی نامه دادم و امتحانش کردم اما جواب نگرفتم. مطالعات و تحقیقاتم به مرحله رشد و بلوغ نسبی رسیده بود و می دانستم که اگر دکتر معین رییس جمهور شود _حتی اگر از تحقیقات من حمایت نیز نشود_ آینده روشنی در ایران خواهم داشت و می توانم در ایران بمانم.
نظامیان وابسته به خامنه ای احمدی نژاد را رئیس جمهور کردند و من فهمیدم که چه بر سر ایران خواهد آورد. تحقیقاتم حمایت نشد اما من یک وام دو یا سه میلیون تومانی خواستم تا بتوانم اتومبیلی قسطی بخرم و از کشور نروم. با نامه ام موافقت نشد و بدون اینکه به بانکی معرفی شوم مرا به چند بانک فرستادند. در آن بانکها به من گفته شد شما که خودتون راشو بلدید برید پناهنده شید دیگه چه نیازی به ما دارید! نامه های من به بیت رهبری, مجمع تشخیص مصلحت نظام و .... به جرم چاپلوسانه نبودن و خیانت نکردن به مردم بی جواب می ماند.
در خارج هم با زبان بی زبانی به من می گفتند ویزا و دیگر اجزا تشکیل دهنده قدرت که حقوق من بوده اند قبلا توسط سپاهی که ایران را نمایندگی می کرد خورده شده و به همان معجزاتی که در توالت زندان 66 سپاه در سال 2001 به من تقدیم می شد تبدیل گردیده است! اما من به آنهایی که پول نمایندگی کردن غرب را می گرفتند و خیلی راحت و واضح می خوردند و می ریدند گفتم که معجزات سپاه ایران به نمایندگان تمدن غرب تقدیم شده, حقوق بشر محفوظ است و تمدن غرب یک تمدن شیطانی نیست.
آنهایی که همچون من بودند و حکومت سپاه شیطان را با باورشان تایید و قبول نمی کردند در انتخابات سال 88 ایران سرکوب شدند و امانتداران قدرتهای برتر جهان, حکومت سپاه شیطان بر ایران را به رسمیت شناختند و در استقلال ایران دخالت کردند و در مورد برنامه اتمی ایران ابراز نظر فرمودند! "چین جعلی", "روسیه جعلی" و "تمدن غرب جعلی" که بطور روی هم رفته "سازمان ملل جعلی" نام داشتند همدستان سپاه شیطان بودند و از جانب نیروهایی داخلی یا خارجی و آشکار یا پنهان در نهادهای نظامی, اطلاعاتی و امنیتی چین, روسیه و تمدن غرب و یا تیم های تروریستی قرن بیست و یکم تحت تعقیب و در معرض خطر هستند.
امضا: علی اکبر ابراهیمی

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار