به زودی بیشتر توضیح خواهم داد

در مسابقه مرده خوری اراذل و اوباش بر علیه اصلاح طلبان من خودم اول هستم। هیچگاه در مقابل سران اصلاحات و ااصلاح طلبان نایستاده ام و حتی منتقد ایشان نیز نبوده ام. من هیچگاه کمتر از گل به ایشان نگفته ام و نخواهم گغت. من فقط در مسابقه مرده خوری اراذل و اوباش شرکت کرده ام تا از اراذل و اوباش عقب نمانم.
جرم اصلاح طلبان جدی گرفتن اراده اراذل و اوباش
(قهرمانان باالقوه ای که در لابه لای مردم مخفی شده اند تا امروز که خطر و آزمون و چوب و چماق و میخ و سیخ هست و باید هزینه نامبر وان بودنهای خویش را پرداخت مدعیات و مطالبات حداکثری شان معلوم نشود)
مبنی بر تغییر رژیم که به گفتمان اکثریت مطلق جامعه نیز تبدیل شده بود و زیاد اهمیت دادن به آن اراده و گفتمان و همراه شدن با آن تا حد ایثارگری و فدا شدن بود.
آن روزهایی که سران اصلاحات را می پرستیدم داشتم منافع, استقلال و تمامیت ارضی ایران را با پارتی بازی به منافع جهان آرمانی ترجیح می دادم که از این بابت از خودم, از خدا و از همه اهالی جهان معذرت می خواهم.
این یادداشت را چند روز دگر ویرایش می کنم..

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار