بازداشت روزنامه نگاران سبز, چیزی از وظایف مسوولان ایران نمی کاهد

اکبر از سران و کله گنده ها و از دیگر اعضای باند تبهکار حاکم بر ایران می خواهد در مورد همه اتهاماتی که دیروز در مجلس ایران رد و بدل شد, شفاف سازی کنند. بدون نیاز به حمله یا اشاره به سبزهایی که هر یک به نوعی سرکوب و حذف شده اند.
 استخدام کارگزاران و سران مگر برای چیزی غیر از خدمت و نوکری بوده که ایشان از بابت انجام وظایفشان منت می گذارند و می گویند که کار می کرده اند!؟ در عصر حاضر پیشرفت و توسعه سریع و دقیق است و حتی ساعتی  است. ما چرا هر سالمان بدتر از پارسال است؟ با آنکه آنهمه هم ارز نفتی خرج می کرده ایم!؟ و چرا آنهایی که باید کار می کرده و مفید واقع می شده اند آنقدر احساس مالکیت داشته اند که دستشان را کج کرده اند و اموال کشور و ملت را دزدیده اند؟ تا حدی که قبح و غیر عادی بودن چنین غلطهایی را نیز از بین برده اند!؟
دستگاه دلقک اطلاعاتی و امنیتی رژیم دیگر چه می گوید؟ اگر دچار استرسهای امنیتی شده اند, جرایم و گناهان خودشان دامنگیرشان شده و خواب و آسایش ایشان را سلب کرده. نخبگان سبز چقدر باید مشرک و بیچاره باشند که بپذیرند بخاطر توجیه و تطهیر گناهان و جرایم ستمگران, مسوولیت عواقب غلطهای ستمگران را بپذیرند؟




صلیب سرخ ایران, روسیه و چین.

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار