ایهام با شکوه ترکیه

ترکیه حق نداشت و ندارد با ماجراجویی هایش به من آسیب بزند
ایهام باشکوه ترکیه!
در ابتدا کلمه بود و هیچ نبود و کلمه، خدا بود.
کلمه ترکیه چه بود که من اینهمه آسیب دیدم؟ سکوتت منو کشته!
منظور و قصد ترکیه از عدم ارایه پاسخ به استعلامهای من در مورد وضع حقوقی ام در ترکیه چه بوده است؟ من در سال جاری میلادی یکبار دیگر نیز در مرز برای ورود به ترکیه با مانع ترکیه روبرو شدم و به ایران برگشتم و در اثر آن ضربه بسیار بسیار صدمه و آسیب دیدم. آیا ترکیه همین رو می خواست؟ چرا اینقدر زورت میاد که بگی چی می خوای؟
منظور و قصد ترکیه از اصرارش برای سفر من به ترکیه چیست؟
منظوروقصدترکیهازاصرارشبرایسفرمنبهترکیهچیست؟ وقتی وضع حقوقی ام را روشن نمی کند و به من رسما نمی گوید نیا، یعنی دیگر گزینه های مرا از من گرفته و مرا برای سفر به ترکیه مصرانه تحت فشار گذاشته. مسوولیت این اصرار نامطلوب و ناخواسته با خود ترکیه بود و هست حتی اگر موقتا پاسخگو نباشد.
چرا وضع حقوقی مرا برایم روشن نمی کند و نمی گوید که حق نداری به ترکیه سفر کنی؟
آیا ترکیه در پاسخ حسن نیتهای سالهای اخیرم که دو بار با حرکت به سمت ترکیه تبلور و عینیت نیز یافت، قصد صدمه زدن و آسیب زدنهای بیش از پیش به مرا دارد؟ آیا ترکیه اصلا نیازی به سفر من به ترکیه دارد؟ اگر ندارد چرا واضح نمی گوید و زحمت مرا کم نمی کند و به اصرارش برای سفر من به ترکیه پایان نمی دهد؟ مسوولیت اقدامات خصمانه ترکیه بر علیه من با کشورهای 5+1 بوده و هست که به پلان A درخواست پناهندگی من به سازمان ملل پاسخگو نشدند تا من از پلان B درخواست پناهندگی ام به سازمان ملل بی نیاز شوم.
من باز هم از ترکیه می خواهم که به این ماجراجویی و لجاجت و ادعای شرف پایان داده و هر چه سریعتر به استعلامهای من پاسخ دهد و توضیحی نیز در مورد رفتارهای سالهای اخیرش در مورد منع سفر اکبر به ترکیه به اکبر ارایه دهد.

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار