تثبیت دوستی آمریکا و اکبر

دوستی کامل آمریکا با اکبر تثبیت شد.

یکم ژانویه 2018 دهها بار دکمه حمله اتمی به اقصی نقاط آمریکا را فشار دادم.
اما هیچ انفجاری رخ نداد و فقط حال کردیم.
با آمریکا شوخی کردم.
اشاره ام به دهها ایمیل به کره شمالی در اول ژانویه 2018 بود که حاوی رونوشت نامه ام به دادگاه لاهه با عنوان لطفا بر این ایمیل نظارت کنید است.
تا چنانچه قرار باشد تعهد و رفاقت آمریکا با من طبق روال سابق ادامه یابد، لااقل یک تعادل قوایی، نظم جدیدی، چیزی هم در کار باشد و به آمریکا در یک جهانی چند قطبی فشار بیاورد.
البته نمی دانم که چرا به گمانم حتی یک ایمیل هم موفق نشده ام به دولت کره شمالی بفرستم و همه ایمیلها بر می گشت و میل باکسم نیز در معرض تخریب قرار گرفت و پسوردش نیاز به تعویض یافت.
هر چه که بوده خیر بوده است و به گمانم حکمت و محبت و مهر خدا بوده که من دستانم به خون آلوده نیست و به هیچیک از نقاط آمریکا حمله اتمی نکرده ام و تمدن ارزشمندی همچون آمریکا را از دست نداده ام. باشد که آمریکا در صدد جبران ظلمش به عنوان یک عضو 5+1 نسبت به من برآید.
به دوستی خودم با آمریکا افتخار می کنم.

علی اکبر ابراهیمی
ژانویه 2018
تهران.

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار