ultimatum to 5+1 countries

اتمام حجت با شش قدرت جهانی

من امروز در اینجا اعلام می کنم که خواهان حمایت و کمک کشورهای 5+1 هستم.
حمایت و کمک آنها برای خودم، برای چشم اندازی که برای ایران مد نظر دارم و برای چشم اندازی که برای جهان مدنظر دارم.
کمک و حمایت جامع در هر زمینه ای اعم از مالی و امنیتی و نظامی.
برای اهدافی در سطح تاسیس سازمان مد نظرم با شعبه هایش در سراسر جهان.
و اهدافی فراتر از آن.
مثلا هدفی تحت عنوان تشکیل دولت سازمان مرجع بشر به رهبری و ریاست علی اکبر ابراهیمی.

من چه امروز که در ایران هستم و چه فردا که در هر کشوری باشم،
خواهان مراجعه آن شش کشور ابرقدرت به خودم در سطح سفرایشان هستم.
برای مذاکرات مربوط به کمک و حمایت ایشان از اینجانب علی اکبر ابراهیمی.
مراجعاتشان در سطوح پایینتر نیز توهین به اجداد خودشان خواهد بود و نه توهین به من.

من هر لحظه حق دارم
در اثر حس کردن و یا لمس کردن سرکوب و خفقان،
شعار
"من به ثبات و امنیت کشورهای 5+1 اعتراض دارم و در مقابل امنیت آنها ایستاده ام."
را جلوی چشمم بیاورم (تصور کنم) و
بر همین مبنا دست به تحصن بزنم
و مرگ را نشانه بگیرم.

خدایا، ذلت را از من دور بدار
و اجازه نده که حق من از حلقوم اتباع و شهروندان کشورهای 5+1 پایین برود.

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار