اتفاقات جدید در ایران


طی روزهای اخیر که روحانی داشت به سازمان ملل می رفت، برای اولین بار طی ده سال اخیر برای من اتفاق افتاد که مامور بی سیم دار لباس شخصی جمهوری اسلامی در خیابان به سمت من آمد و گوشی ام را گرفت و به سایتهای مجعول رفت و مرا تهدید کرد که مرا به اردوگاه می برد. با لکنت چند بار گفتم من ایرانی ام و افغانی نیستم. آخرش رهایم کرد.
او مراجعه اش هوشمند، هدفمند و با برنامه بوده است و اشتباهی نگرفته بوده. اما من رمقی برای انگیزه خوانی و حدس زدن پیامهای ویژه سیستم اطلاعاتی و امنیتی جمهوری اسلامی و رقصیدن به سازهای ایشان ندارم.
من خودم با ضربه های مکرر و مداوم ۵+۱ در حال تضعیف و مرگم، چرا جمهوری اسلامی بخواهد مسوولیت مرگ مرا خودش بپذیرد؟!

علی اکبر ابراهیمی
سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷
۲ اکتبر ۲۰۱۸
تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار