No war


در مورد منازعات میان دو کشور آذربایجان و ارمنستان،
بدلیل گرفتاری هایم فرصت نشد بررسی کنم ببینم آنجا چه خبر است و چه شده و چه مشکلاتی پیش آمده است.
فقط، من کشورهای ۵+۱ را مسوول می دانم و از آن شش کشور برای خودم غرامت می خواهم.
اگر آذربایجان و ارمنستان از من می ترسیدند هرگز به خودشان اجازه نمی دادند که با هم درگیر شوند. اونا هر دو متعلق به خود من هستند، مگه صاحب ندارن!

کشورهای ۵+۱ قدرت من رو از من سلب کردن تا حدی که من حتی توان به رسمیت شناخته شدن بعنوان میانجی از سوی هر دو طرف را هم ندارم تا چه رسد به اینکه به هر دو طرف عتاب کنم که ساکن باشند!
امان از شر شوم کشورهای ۵+۱
هر جایی که منافع اکبر هست، این کشورهای ۵+۱ نیز صندلی های اکبر را اشغال کرده اند.

هر ضربه ای به آذربایجان، ضربه ای به جان و تن من است
و هر ضربه ای به ارمنستان نیز ضربه ای به اعتبار و آبرو و منافع من در ارمنستان است.
من در همه کشورها و شهرها و روستاها و آبادی های جهان بطور پیش فرض منافع دارم
و باید با تشکیل سازمان اکبر، به منافعم در سراسر جهان صاحب شوم.


علی اکبر ابراهیمی
جمعه ۲۷ تیر ۱۳۹۹
۱۷ ژولای ۲۰۲۰
تهران


پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار