قطعنامه 2288

مراسم تنفیذ حکم را متوقف کنید
از ایران خواهشمندم حداکثر تا قبل از برگزاری مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری, عدالت را اجرا کند و به ایتلاف و اتحاد ملی با استانداردهای کافی برسد. کیفیت و کمیت کافی این ایتلاف به این معنی است که یکی از نتایج این ایتلاف تدوین یک سند مطلق ملی برای دفاع از حقوق هسته ای ایران در مقابل استعمارگران باشد. سندی که به امضا همه گروهای سیاسی و .... همه زندانیان حوادث اخیر و خانواده هایشان و همچنین خانواده های کشته شدگان و مفقود الاثر ها و .... برسد.
استانداردهای این اجماع باید تا سطحی کافی باشد.
اگر ایران خودش به خودش رحم نکند من نیز وظیفه ای مبنی بر رحم کردن به ایران بر عهده نخواهم داشت.
هنوزم زنده ام و زنده بودنم خاری است/ به تنگ چشمی این نامردم زوال پرست
حقوق به یک کشور دزد و دروغگو و متقلب تعلق نمی گیرد, چه رسد به حقوق هسته ای.
حقوق به یک کشوری که فعالین سیاسی پیروز اعلام شده آن, فعالین سیاسی شکست خورده اعلام شده را به ارتباطات منفی و ننگین با خارجی ها و مورد تجاوز قرار گرفتن توسط خارجی ها و پول گرفتن از بابت این انفعالات متهم می کنند تعلق نمی گیرد, چه رسد به حقوق هسته ای. من توی دهن یک چنین کشور جاه طلبی می زنم. من حقوق جهانهای واقعی, آرمانی و مطلق در برابر ایران را تعریف و تعیین می کنم. من نمی توانم اجازه دهم ایران به جهانهای واقعی, آرمانی و مطلق حمله و تجاوز کند.
من حتی حاضرم از همه حق و حقوق و میراثم در ایران - از جمله حق تشکیل سازمانی پژوهشی برای جهان آرمانی با مصونیت مالی و یا حق برخورداری از پکیج مهاجرتی- صرفنظر کنم و همچون یک فرد معمولی به گوشه ای درخارج و یا داخل متواری شوم, اما به شرط اینکه وقتی می روم دیگر نگران ایران نباشم و نبینم که ایران از نظر نظامی و سیاسی و علمی و فرهنگی وا رفته است. به شرط اینکه بدانم حداقل در ایران همه با هم متحد و همکارند. به شرط اینکه وقتی اسم ایران را می شنوم نزد اهل فضیلت و فهم و شعور سربلند باشم و نه نزد تماشاگران پست سیرک و مسابقه گاو بازی.
قصد ندارم اگر به خواسته ام عمل نشد بمبی چیزی منفجر کنم. فقط قبلا می گویم پندار گفتار و رفتار این روزهای حکومت ایران مورد نظر من و مورد تایید من نیست. پیام من به حکومت ایران این است:
دست روی دست بسیار است.

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار