شهادت می دهم که قتل از آن سیستمی که در آنجا دیدم بعید نبود

این عکس، امتیازی از سوی شما به من نیست و
حریم سیستم امنیتی شما را کاملا رعایت کرده ام
که الآن در بازداشت نیستم.
وگرنه اگر هنجارهای روانی شما را رعایت نکرده بودم و سعی می کردم صحت و حقانیت عیادتم را به شما ثابت کنم، شاید الآن در اتاقهای بازجویی شما گیر همدیگر افتاده بودیم بدجوری و به شکل غیرقابل بازگشت و غیر قابل جبرانی.

در طبقه دهم بوده اند و احتمالا هنوز هم هستند.
اگر رفتار با پرسنل کاملا مودبانه، با احترام و با مهر باشد احتمالا فقط سرکار گذاشته می شوید و به شما می گویند نیست.
من سعی کردم همه اینها نیز باشم اما چونکه نگران سلامتی دکتر خزعلی بودم و با ناراحتی و تاسف از راهرو خارج شدم، با اتهام عربده کشی در مرز یک برخورد امنیتی نیز قرار گرفتم.


پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار