باید اتفاقی برای این کثافتخانه بیفتد

من به امنیت کشورهای 5+1 اعتراض دارم
و در مقابل امنیت آنها ایستاده ام.


علی اکبر ابراهیمی
5 اسفند 96
24 فوریه 2018
بازنشر مجدد پس از یکبار پاک شدن:
19 اسفند 96
10 مارس 2018

طی 9 سال اخیر در ایران من عضو حتی یک کتابخانه هم نبوده ام. اینجا معدل از سر تا ذیلشان مرا پولم کرده اند این حیف نانهای حیف پول. اینها مرا تکانده اند و به پول تبدیل کرده اند. چهل ساله ام کرده اند. تشکر که نکرده اند از بابت به ایران آمدنم در سال 2009. فقط منت بر سرم می گذارند از بابت حضور و تنفسم در این کثافتخانه ای که در اصل متعلق به خودم و دیگر مردم ایران بوده است اما امروز توسط آشغالهایی نجس اشغال شده است و تنفس مرا مشروط به پول کرده اند و به شرط پول و باج و انواع پرداختها مرا تحمل می کنند!!! آنچه که آنها باید تحمل کنند نظامیان کشورهای خارجی هستند و نه دلسوزی ها و صداقت و صمیمیت اکبر که برای نیروهای مسلح ایران در سال 2009 فراخوان داد و خودش را به زحمت انداخت.

رژیم جمهوری اسلامی در ایران باید سرنگون شود

و برای این هدف اگر که لازم باشد ایرانیان نمک به حرام و ناسپاس و پست و پررو و پول شور و دزد و گروگانگیر و کثیف و دروغگو و ریا کار و .... نیز زیر پا له شوند، باز هم ضرورت سرنگونی آن رژیم به جای خود باقی است. باشد که تا ملت باشرف، والا، انسان و ارزشمند ایران از شر کثافتهای داخلی ایران خلاص شوند.
ایران امروز به رغم رفورم دروغین، سطحی و ظاهری ناشی از ترسش، به یک کثافتخانه و سنبل تکفیر خدا تبدیل گشته و شرارت و کثافت و فساد و ظلم از سر و رویش می بارد.

باید اتفاقی برای این کثافتخانه بیفتد.
کشورهای 5+1 مسوول مرگ من در این کثافتخانه خواهند بود.

ایران باید از دست اشغالگران آزاد شود و ما مردم ایران نیز باید سهمی از کشور خودمان داشته باشیم. منظور اصلی از این زندان و تبعید رفتنهایم نیز همین است و نه آنکه قصد فاصله گرفتن از ایران در کار باشد.

اتباع و شهروندان کشورهای 5+1 باید بطور دسته جمعی مجازات و شکنجه فیزیکی شوند تا یاد بگیرند که ایران باید از چنگ اشغالگران آزاد شده و به خود ما مردم مظلوم ایران بازگردانده شود.
ضمنا پست بودن اپوزیسیون ایران نیز افتخار رژیم ایران نیست، بلکه یکی از جرایم آن رژیم است. 

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار