no title

سال گریت ورد یا همان کلمه اکبر

 من یک پاسخ روشن، رسمی و کتبی قبولی و یا ردی به درخواست پناهندگی و مهاجرتم از سازمان ملل (یو. ان. ایچ. سی. آر) می خواهم.

بخاطر اهمیت پاراگراف فوق، در سال جدید نیز قبل از هر چیزی همان را گفتم. یعنی مشخص شدن پاسخ سازمان ملل تا زندگی من از حالت بی ثباتی خارج شود و بتوانم برای امور زندگی ام برنامه ریزی کنم.
بعبارت دیگر دارم تاکید می کنم که زندگی من بواسطه سازمان ملل در تعلیق فرو رفته و من در تعلیق و سکون، هم عقب مونده شدم و هم پیر و هم بی فرصت و هم بی نبوغ و .... . و با درخواست پاسخم، دارم 5+1 رو پاسخگو می کنم که چرا ناخودآگاهانه و یا شاید هم خودآگاهانه مانع سازمان ملل برای دادن پاسخ به من شدند.


خوب.
حالا امسال.
امسال رو سال گریت ورد نامگذاری می کنم
و می خوام تا جایی که برام ممکنه از اظهار نظرهای سلبی پرهیز کنم و به اظهار نظرهای ایجابی اهمیت بیشتری بدم و بخش عمده انرژی هام رو به اون بخش هدایت کنم و انرژی هایی که خرج می کنم رو ترجیحا در اون بخش خرج و صرف کنم.
بعبارت دیگه می خوام تصور کنم و ببینم که چی می خوام و اگه شد اظهارتی هم داشته باشم در تعریف و تبیین خواسته هام برای جهان پیرامونم. می خوام چشم اندازم برای ایران و جهان رو مطرح کنم.
چی مد نظرمه برای جهان؟
چی مد نظرمه برای ایران؟

البته قرار نیست که یادداشتهای زیاد و جدیدی نوشته بشه. قبلا در سالهای گذشته دیدگاههایم بیان شده اند. اگر لازم بشه اشاره ای دوباره می شه با روایتی ایجابی و با نگاهی مثبت.
عمر زیادی گمان نمی کنم برایم باقیمانده باشد. از وضعیت پیشرفتها و دستاوردهای علمی پژوهشی م راضی نیستم. البته هر چند که نتوانسته ام به اجرا متمرکز شده و یا دست کم حتی به اجرا فکر نیز کنم،
اما گمان می کنم اگر پس از مرگم همان چند مقاله سطحی ام نیز مخاطبی و اجرا کننده ای بیابد، یک خدمتی از من به بشریت شده باشد.
اما پیشرفت و توسعه و اجرا کجا و این توجیهات کجا.

البته خدا مهربان است و به گمان من سازمان ملل را عفو خواهد کرد. و سازمان ملل مجبور به اجرای اراده ضد اکبر کشورهای 5+1 بوده است و چنین اجرا و استقبالی خواست اصلی خود سازمان ملل نبوده است.

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار