ترکیه باید آزاد شود

ترکیه باید آزاد شود
من مگر چه خواسته بودم!؟
من فقط می خواستم ترکیه میزبان پرونده پناهندگی اکبر به سازمان ملل باشد تا از اتهام دخالت در این پرونده و همدستی با اعضای 5+1 در سرکوب اکبر تبرئه شود.
این کشور مضحکی که تا دیروز  نفت از داعش می خرید و امروز برای بهتر شدن اوضاع، نیروی نظامی وارد سوریه کرده!،
یک چنین کشوری مرا حتی لایق و محق مطلع شدن از پاسخ دیلکچه ام نیز نمی دانست.
ترکیه باید آزاد شود.
ترکیه باید طی 9 سال اخیر در انتخاب اکبر آزاد می بود که نبود.
من و مردم ترکیه، ترکیه را پس خواهیم گرفت.

ترکیه باید از چنگ موجود شرور شش سری که گروه 5+1 نام دارد و توی جلد ترکیه رفته و تن ترکیه را تسخیر و اشغال کرده است، آزاد شود.
آن خصومتهای مضر باید جبران شود.
منافع و سهم من از ترکیه باید به من باز پس داده شود. بطور دیپلماتیک و یا نظامی، انتخاب با ترکیه است و من تعیین کننده در مورد این دو روش نیستم. دیگر کنترل موضوع دست من نیست. اعضای خودسر 5+1 آتش به اختیارند.
از سابقه تمایل اعضای 5+1 به فراپکنی بعید نیست که دلقک مظلوم خودشان "ترکیه" را فدای خودشان کنند.

علی اکبر ابراهیمی،
تهران،
صبح روز بعد از چهارشنبه سوری
23 اسفند 1396
14 مارس 2018
بلیط ترکیه را هنوز هم پس نداده ام، هنوز چند ساعت وقت هست.

رونوشت: دفتر ریاست جمهوری ترکیه.

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار