پیشنهاد

پروپزال
واقعيت مجازي و ديگر تكنولوژي ها و علوم همچنان در حال پيشرفت هستند. پيشرفتهايي كه حاصل خواهد شد و امكانات و توانايي ها و فرصتهايي كه بشر در آينده با آنها مواجه خواهد شد، قطعا زندگي را تغيير خواهند داد. اينكه اين تغييرات چه و چگونه خواهند بود، چه و چگونه مي توانند باشند و چه و چگونه بايد باشند، موضوعاتي قابل بررسي هستند. در مورد اين موضوع كه اين تغييرات چه و چگونه بايد باشند يا اصلا كاري انجام نشده، يا آنگونه كه لازم است كاري انجام نشده و يا كارهاي خوبي انجام شده و من اطلاع ندارم
اما كار من در مورد توليد ايده هاي آرماني و مطلوب و ايده آل بي نظير است. جامعه علمي مي تواند در معدن نبوغ من به جستجو و استخراج و تولید ايده و طرح بپردازد و پس از نقد و اصلاح و كامل كردن ايده هاي من و يافتن جايگاه بعضي از ايده هايم و قرار دادن آن ايده ها در آن جايگاهها و تنظيم كردن ايده هاي ديگرم با آن چند ايده مرجع و نقد و اصلاح و کامل کردن مجدد ایده ها، وقت و تحقيقات خود را نيز با اين پروژه تنظيم و هماهنگ كند. من با توجه و تمركز و انديشيدن به نيازها و اوامر انسان و با الهام گرفتن از غيب، خيالپردازي مي كنم و زندگی مطلوب و آرمانی فرد و جامعه در شرايط و محيطي ایده آل را تصور مي كنم تا علوم و تكنولوژي هاي معاصر به سمت آن مدل و چشم انداز آرمانی حركت كنند
شايد بتوان ايده ها و طرحها و تحقيقات و پروژه و نبوغ و فلسفه و سبك مرا به كمك دو ايده زير معرفي و بيان كرد: تو كه عشق زميني من هستي و من با يافتنت خوشبخت شده ام و به يافتنت افتخار مي كنم و به تو مغرورم و بخاطر تو برای زندگی احترام قایلم و زندگی را دوست دارم و از خدا متشكرم كه شرايط آشنايي من و تو را با آفرينش هستي فراهم كرده، انسان سفيد نام داري و در عصر من هنوز هيچ تصوري از تو نيست و هنوز خيالي هستي و به واقعيت تبديل نشده اي. تو ابتدا در كاغذ سفيد و سپس به شكلهايی عینی تر و واقعي تر متبلور و متولد مي شوي. تو محصولی از عصاره خوبی های مجموع دانشمندان و متخصصان وتکنسینها و سرمایه داران و کارگران و دولتها و مردم و اصناف و تشکلها و گروهها و احزاب و سازمانها و شرکتها و خوش اخلاقها و انبيا و اوليا و منجياني كه از كتابها و اديان و افسانه هاي مقدس مي آيند و زمين را نجات مي دهند و صالحان و مقربان و خوبان و زيبايان و مودبان هستي و در عين حال به هيچ وجه هيچ يك از ايشان نيز نيستي. تمام توانايي ها و دانش بشري در وجود تو جمع است و تو به تعداد مراجعان و ناظران كپي مي شوي تا امكان گفتگو و تعامل مستقيم و حضوري با عقل كل كه خود تو هستي، براي هر فرد انساني فراهم باشد. بشر مي تواند به سمت ساختن تو پيش رود و تو مي تواني دنيا را متحد كني. تو نماينده جامعه براي تعامل با فرد و نماينده فرد براي تعامل با جامعه هستي. ارتباط هر فرد با خدا كاملا شخصي و فردي است و به تو مربوط نيست. ارتباط فرد و خدا فقط به خود خدا و فرد مربوط است. تو حاكم مطلق زمين و مدير جامعه و خادم هر فردي. تو براي هر فرد همانگونه هستي كه وي در هر لحظه دوست دارد تو آنگونه باشي
دل و احساسات هر فرد بينهايت ارزشمند و گرانقدر است و فرد انساني بايد صاحب كره زمين و مركز زمين و مركز احساس جهاني و حاكم مطلق و تنها مبداء و مرجع و منبع و معدن همه كتابها و نظامها و ترانه ها و سبكها و مكتبها و حركتها و ادبیات باشد. اين امكان بايد با کپی زمین و یا با طرحی دیگر براي تک تک افراد انساني فراهم شود. یک فرد انسانی باید بتواند در یک لحظه با کل افراد انسانی معاصرش بصورت مستقیم و تک تک در مورد پندار، گفتار و رفتار آن لحظه خود و همچنین آنها، مشورت و تعامل کند. این امکان باید برای همه افراد انسانی فراهم باشد. در مقاله جهان آرمانی و در دیگر مقالات این قبیل آرمانها مطرح شده و مورد بررسی قرار گرفته. مایلم پژوهشهایم را ادامه دهم و اگر از من درخواست شود ممکن است من بتوانم ایده ها و طرحهایم را تایید کرده و مسوولیت پروژه ام را نیز قبول کنم
علي اكبر ابراهيمي نظریه پرداز و بنيانگذار تلويزيون واحد جهاني و جهان آرماني
بهار هشتاد و پنج
www.EbrahimiNetwork.Blogspot.com

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار