چه كسی پاسخگوست؟

I am want a clear and official "Yes" or "No" reply from UNHCR about my refugee request in UNHCR Ankara office
aliakbar Ebrahimi




من یك جواب "آری" یا "نه" روشن و رسمی از "یو. ان. ایچ. سی. آر" در مورد درخواست پناهندگی یم كه به دفتر این نهاد در آنكارا ارایه شده می خواهم.
علی اكبر ابراهیمی



تیتر "دری كه جورج بوش باز گذاشت" در سایت رادیو فردا برای خبر دیدار وبلاگ نویسان منتقد دولتهای خودكامه با جورج بوش تیتر قابل اعتمادی نبود.
برخی پناهندگان بیچاره ای كه دچار بازی دكتر روانپزشك یو. ان. ایچ. سی. آر شده بودند و من در مورد نتیجه بازی نابرابر آنها با یو. ان. ایچ. سی. آر نگران و كنجكاو بودم از ایران با من تماس گرفته و گفته اند پایان این بازی دیپورت است و از من خواسته اند این موضوع را در وبلاگم منعكس كنم.
من به شرط "گرفتن جواب در عرض دو هفته" حاضر شدم به بازی مراجعه به دكتر روانپزشك و مصرف دارو تن در دهم. اما در پایان این بازی با شرط دكتر روانپزشك یو. ان. ایچ. سی. آر مبنی بر مصرف نامحدود قرص تا هر وقت كه آنها تعیین كنند و تهدیدها و فشارهایی در اینمورد از جانب وی مواجه شدم.
در حالی كه از یو. ان. ایچ. سی. آر به شدت وحشت كرده بودم به اداره امنیت در آنكارا مراجعه كردم و از تركیه كمك خواستم. اما در آنجا نیز مرا همچون مجرمین دستگیر كرده و به بازداشتگاه انداختند و به من گفتند درخواست پناهندگی من به دولت تركیه رد شده است و اگر من از حق اعتراضم كه دو روز برای ارایه آن وقت دارم و در صورت ارایه آن باید مدت زمانی نامعلوم در بازداشتگاه منتظر جواب آن اعتراض باشم استفاده كنم باید "پرونده ای حاوی اظهارات جدید" ارایه دهم.
من تحت فشار چنین حوادثی به ایران برگردانده شدم و در ایران تحت شكنجه روحی روانی قرار گرفتم. و اكنون هم كه كه حداقل حقم مبنی بر برخورداری از یك جواب روشن و رسمی آری یا نه را می خواهم به من نمی دهند و می گویند چرا به ایران برگشتی؟ من دو سال و نیم است كه این حداقل حقم را می خواهم اما به من داده نمی شود. چه كسی پاسخگوست؟
این قبیل توهینها و تحقیرها قابل تحمل نیست.

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار