قدرت ایران _ 1


در دیدگاه من
کشور "خانه ملت",
قدرت و جان مشترک و متمرکز ملت "مادر و ناموس مشترک ملت"
و مناسب ترین عامل انسانی برای مدیریت بر قدرت مشترک و متمرکز ملت "پدر ملت" است. خاتمی فرزند خلف ایران و پدر واقعی و اصلی ملت است.
اگر در میان گزینه های موجود و مطرح سراغ شخصیتی را بگیرند که دچار کمبود محبت مادری نبوده من می گویم اطلاع ندارم و نمی دانم که آقای خاتمی دچار چنین کمبودی بوده است یا خیر اما در مقایسه آقای خاتمی با دیگر گزینه ها با اطمینان می گویم آقای خاتمی نسبت به مادر وطن بد اخلاق نبوده و هیچگاه در و پنجره های مملکت را با فریاد کشیدن بر سر قدرت مشترک و متمرکز ملت مورد تاخت و تاز قرار نداده است. رفتار آقای خاتمی با قدرت ایران توام با ادب, وقار, نجابت, شرافت, محبت و احترام بوده است.
طبق سند ورژن دوم پروپزال و طبق ادبیاتی که من با هزار امید طی یک سال اخیر در مورد انتخابات تدوین کردم آقایان موسوی و خاتمی بهترین کارنامه را دارند.
آقای خاتمی شاید خدا و یا نماینده یگانه و مطلق خدا نباشد اما حداقل به قدرت مشترک ما دستور تقابل با خودمان را نیز نداده و با چنگ و دندان به قدرت ملت نچسبیده و آویزان نشده است.
و اگر ما نمی خواهیم خاتمی را با خاتمی مطلق مقایسه کرده و غیب کنیم پس ناگزیر از مقایسه وی با خرت و پرتهای واقعی و مهم اعلام شده هستیم. آقای خاتمی خیر خواه و دوستدار واقعی قدرت بوده و پدر واقعی ملت هستند. هر چند سیاستمداران قدرت طلب به محض دیدن آقای خاتمی سریع خودشان را جمع و جور می کنند و به دفاع از خود و توجیه پندار گفتار و رفتار شان مشغول می شوند اما هول شدن آنها خواست آقای خاتمی نبوده و نگاه آقای خاتمی به قدرت مشترک و متمرکز ملت دگم و مبتذل نیست. آقای خاتمی در نظر قدرت متمرکز آنقدر ممتاز هستند که برای حفظ وفاداری این قدرت به خود نیازی به ایجاد بند و حصار و حجاب برای این قدرت نداشته باشند.
در نظر آقای خاتمی قدرت متمرکز متعلق به خود ملت بوده و آزاد است و حق دارد با همه سرمایه های اجتماعی ملت همکاری کند. قدرت متمرکز و سرمایه های اجتماعی اصیل همگی آقای خاتمی را دوست دارند. ایران آقای خاتمی را دوست دارد. آقای خاتمی ایران را دوست دارد. خاتمی واقعی و موجود در اینجا و اکنون دوست واقعی ایران خاتمی آرمانی ما دوست آرمانی ایران و خاتمی نهایی دوست مطلق ایران است.
علی اکبر ابراهیمی
نظریه پرداز جهان آرمانی و مجلس واحد جهانی.


+ نوشته شده در چهارشنبه 5 فروردین1388ساعت 5:10 بعد از ظهر توسط علی اكبر ابراهیمی
+ ویرایش شده در دوشنبه 19 مرداد1388ساعت 5:52 بعد از ظهر توسط علی اكبر ابراهیمی

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار