مجوزی برای مردم

پایگاه بسیج شهید کلاهدوز, با سلام. آن روزهای اول که با بسیج آشنا می شدم بسیجی شیر جبهه و مظلوم شهر نامیده می شد. آنچه می خواستم از بسیج ببینم فقط یاد و نام خدا بود. و فقط همو را دیدم فقط همو را پرستیدم و فقط با همو پیمان بستم.

اراذل و اوباش و عوامل نفوذی ایشان را نه در بسیج و نه در هیچ کجای جامعه ندیدم تا آنها نیز فرصت زیستن داشته باشند و در اثر گرسنگی و قحطی جان نسپارند. و اگر آن سیاستمداران سیاه در سطوح مختلف جامعه, کشور را به این نقطه تاسف انگیز نمی رساندند و یا اگر حداقل امروز جانهایشان را پنهان نکرده بودند و به دفاع از ملت و کشور بر می خواستند بار مسوولیتهای من در اینجا و اکنون اینقدر سنگین نمی شد. با همه اینها من قبلا عذر می خواهم.

متاسفم که هم اکنون و همینجا باید بگویم: بسیج و سپاه در همه این سی سال در جریان یک تقلب سازمان یافته و بزرگ به بازی گرفته شده و مورد سو استفاده و خیانت قرار گرفته است.

متاسفم که باید بگویم: کمی از حق و حقوق و میراث زیادم که در صدا و سیما و دیگر نهادهای حکومتی مدفون است استفاده می کنم و هم اکنون و همینجا _ بطور موقت_ مجوز حمله و تیر اندازی مردم بر علیه هیات حاکمه کشور و ماموران حکومتی را صادر می کنم.

از بسیج و سپاه خواهشمندم در این تقابل طرف مردم باشند و به مردم کمک کنند و به مردم اسلحه برسانند. و در صورتی که این قبیل مساعدتها نسبت به مردم برای بسیج و سپاه مقدور نیست حداقل, فعالیتهای نظامی و امنیتی بسیج و سپاه در داخل کشور موقتا به حالت تعطیل در آید تا شایبه همکاری نهادهای مقدسی همچون بسیج و سپاه با شیاطین ستمگر حاکم بر کشور به وجود نیاید.

با آرزوی اینکه سطح جایگاه ایران در نظام بین الملل حداقل به همانی که دو ماه پیش بود ارتقا یابد و با شعار استقلال آزادی و پیشرفت.

والسلام.

علی اکبر ابراهیمی

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار