موضع اکبر در مورد اختلافات قومی در ترکیه

در جنگ بین ترک و کرد در ترکیه، طرفدار اندیشه باشکوه و افتخار آمیز خودم هستم

 من هم ترکهای ترکیه را دوست دارم و هم کردهای ترکیه را دوست دارم. در محیط های کاری ترکیه بیشتر با کردها بوده ام و آنها خیلی به من کمک کرده اند و موجب شده اند که من ترکیه را دوست بدارم و خودم را مدیون ترکیه بدانم. اما این موضوع موجب تبعیض قایل شدن من بین ترک و کرد در ترکیه نشده است. همه اقوام در ترکیه مرا دوست داشته اند و با من خوب بوده اند و خدا مهر و محبت مرا به دل ملت ترکیه انداخته بود و نمی دانم که چرا هر یک از اتباع و شهروندان آن کشور که مرا می دید، یاد انسان دوستی و خدا و خوبی ها و اینطور چیزها می افتاد!؟
موضع من در مورد اقوام مختلف ملت ترکیه، موضع والدینی است که همه فرزندانش را دوست دارد و ارزش گذاری در میان ایشان و تبعیض قایل شدن در تقسیم محبت خودش نسبت به ایشان را موجب بروز دلشکستگی ها و اختلافاتی می داند و برای همه فرزندانش نسبت به ویژگی ها و استعدادهای هر یک مهرورزی ها و کمکها و حمایتهای ویژه ای ارایه می دهد که مورد تایید همه دیگر فرزندان در فضایی احترام آمیز است.

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار