استانداری غیر پاسخگو نمی خواهیم

من باید با شماره

۰۲۱
۸۴۶۹۰
داخلی ۴
و سپس ۲
در
استانداری تهران
تماس بگیرم
تا از دلیل توقف کامل کسب و کارهای بتن مطلع شوم
و بپرسم طبق برنامه مسوولین مربوطه که برایم قابل احترام است،
ممنوعیت های تردد چه زمانی قرار است رفع شود؟
و کارگاههای بتن چه زمانی قادر به فعالیت و حمل و نقل بتن و راه اندازی مجدد کسب و کارهایشان خواهند شد؟

اما در استانداری تهران هیچ شماره ای گوشی را بر نمی دارد تا من یک تاریخ بپرسم و ببینم آیا کسی اطلاع دارد تا مرا راهنمایی کند یا نه.
ماهها بود که کار را انداخته بودند به شب و اخیرا شب را هم ممنوع کرده اند.
تحمیل گرسنگی بر هموطنان اکبر و از جمله بر اهالی صنعت بتن ایران و کارگاههای تولید و توزیع بتن برایم قابل پذیرش نیست و به آن معترضم.
من از هموطنانم در مقابل استبداد و استعمار حمایت می کنم.
چرخ کسب و کارهای بتن در ایران باید با رونق بچرخد و کارگر و کارفرما و مدیر و کارمند و مجموعه اهالی این صنعت باید بتوانند به کسب و کارهای خویش ادامه دهند و درآمدهای خویش را داشته باشند.

استانداری غیر پاسخگو نمی خواهیم.
کشور من به ادارات غیرپاسخگو نیازی ندارد.
جمهوری اسلامی، رفاه و نان و نوایی نه تنها مناسب که حتی ویژه از قبال ایران برای خودش ساخته است،
کارگران و کارفرمایان عرصه های کسب و کار خود ایران چرا نباید امکان فعالیت و برخورداری از درآمد مناسب در قبال تلاش خود در کشور خویش داشته باشند؟

علی اکبر ابراهیمی
دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۹
۲۸ دسامبر ۲۰۲۰
تهران


پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار