پایان مدت زمان پنج روزه را اعلام می کنم

واحدهای تولید و توزیع بتن ایران، فدای ایران باد.


بدلیل التهابات این روزهای منطقه،

و پیشگیری از به نام اکبر تمام شدن اختلافاتی که خاستگاههایش ارتباطی مستقیم به اراده اکبر نداشته است،
طول مدت زمان مجوز و دستور پنج روزه ای که اخیرا در اعتراض به ممنوعیت تردد ماشین آلات واحدهای تولیدی بتن صادر کردم را همینک ساعت هفت و چهل و هفت دقیقه عصر بوقت ایران، پایان می دهم.

علی اکبر ابراهیمی
پنجشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۹
۳۱ دسامبر ۲۰۲۰
تهران



جنگهای بشری در عرصه نظامی
باید
در مسابقات بشری در دیگر عرصه ها
منحل شود.
به شکلی که استبداد و استعمار نیز 
بلاموضوع و منحل شوند.
از سطح صلح تنزل نکنیم.

خوشحالم که 
در منطقه، طرفهای مستقیم و غیر مستقیم دشمنی و تخاصم 
از افزایش تنشها طی ساعتها، روزها و هفته های آینده خودداری می کنند و از تحمیل جنگ به کشور من اجتناب می کنند 

و در کشور نیز مسوولان همزمان به 
آلودگی هوا، 
همه گیری کرونا
و راه افتادن مجدد کسب و کارها
فکر می کنند،
بابت همه این موضوعات فقط خود تو را ای خدا سپاس می گویم.
در اینجا یکبار دیگر بر نظرم در مورد رفع حاکمیت استبدادی از کشورم و مجازات مسوولان فسادها و ظلمها 
و بازگشت بخشهای حذف شده و مورد ظلم قرار گرفته فضای سیاسی ایران به فرصتها و حق و حقوق از دست رفته خودشان تاکید می کنم.
اما مهاجمان نظامی خارجی، نه تنها با چنین انگیزه ها و اهدافی نمی آیند که حتی اگر صد درصد نیز چنین بود، نمی توانستند چنین دستاوردی داشته باشند، فقط کشورم را تضعیف می کنند و من نگران هرگونه برخورد نظامی خارجی با ایران بوده و جدا با آن مخالفم. 
نظرات من قبلا بطور روشن تبیین شده. 

علی اکبر ابراهیمی
شنبه دوم ژانویه ۲۰۲۱
تهران


پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار