این نام را بخاطر داشته باشید


این نام را بخاطر داشته باشید:

"استانداری تهران"

جواب ندادن به تلفن اکبر می تواند عواقب و تبعات داشته باشد.
می توانستند جواب بدهند و مثلا بگویند آلودگی هوا، کرونا و غیره. من هم که خجالتی و زود باور و اهل احترام متقابل و ملتزم به ادب و اخلاق و ....، اما جمهوری اسلامی دیگر حتی نیازی به خر کردن ارباب رجوع نیز ندارد.
اصلا اولویت من فوضولی دلیل هم نبود.
من یک کارگرم و چه کار دارم به کار مدیران ارشد کشوری.
مگر طی دهه های اخیر که به انزوا و خلوت خودم با خدا پناه برده ام و با سپاس از خدا بابت سلامتی سرم به کارگری گرم است رفته ام به داخل اداره ها و دیگر لوکیشنهای آنها یقه آنها را بگیرم بپرسم شما چرا دارید نان می خورید؟ شما چرا دارید اینجا کار می کنید؟ شما چه جوری کار کنید چه جوری کار نکنید بهتر است. شما چرا دارید حکومت می کنید یا شما چرا دارید آدم می کشید؟ .... . محمد نوری زاد که از من هم قوی تر بود و فقط تا جلوی اداره جاتشان رفته بود رد پولهای ملت را بگیرد، چقدر تحمل شد و چقدر با اعتراف و احترام و ادب و عذرخواهی و اصلاح سیستم از وی استقبال شد؟ و تا امروز چقدر تضعیف شد و آسیب دید و الآن آیا در سلامتی کامل و آسایش است یا در اوضاعی نامناسب؟

من فقط می خواستم بپرسم تاریخ پایان منع ترددها چه زمانی است
تا بتوانم بابت موجودی جیبم و هزینه هایم و اینکه آیا باز هم بعنوان پسر بزرگتر طبق روال از اول سال تا هنوزم از خانواده پدرم قرض بگیرم یا نه، برنامه ریزی کنم.





استانداری تهران
که زیر نظر وزارت کشور پرزیدنت حسن روحانی
اداره می شود
و پول می گیرد تا تلفن اکبر را جواب دهد،
دیروز به تلفن من جواب نداد.

صدای اپراتور ماشینی شبیه چیز بعد از چیز بود که از فرط چیز محتاج ارتکاب به جنایت شده باشد! وحشتناک بود.
هر چه که بود، نمایانگر خواست و اراده آزاد و انتخاب خود آن نهاد بود و به خودشان مربوط است.
من موفق شدم در عرض دوازده ساعت در مورد آن نهاد به نتیجه و نظر برسم و بطور غیابی رای صادر کنم.


من نهادهای راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی که پادوها و نوچه های نهاد سپاه هستند و خود نهاد سپاه و انواع و اقسام شاخه های درون مرزی و برون مرزی و نیروهای نیابتی و غیر نیابتی اش را همینک و همینجا به استفاده از فرصت برای نشان دادن خاصیت خودشان فرا می خوانم.

بدین ترتیب که همینک و همینجا برای ایشان مجوز و دستور اقدام فیزیکی موثر بر علیه ساختمانهای اصلی استانداری تهران را صادر می کنم.



مدت زمان اعتبار این مجوز و دستور،
محدود به پنج شبانه روز است و سپس بطور خودکار لغو و خنثی می گردد.

چنانچه در این پنج شبانه روز فشارها و محدودیتهای اعمال شده بر کارخانه های تولید و توزیع بتن _به میزانی که کارگران پمپ دوباره بتوانند رنگ ایستگاه و انعام را ببینند،_ به پایان برسد،
مدت زمان اعتبار این مجوز و دستور،
حتی قبل از پایان این پنج شبانه روز بطور خودکار به پایان می رسد.

این مجوز و دستور پس از پنج شبانه روز
قابل تمدید مجدد از طرف خودم هست.

در محدوده طول مدت زمان این پنج شبانه روز،
شورای عالی ارتشها، نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و پلیسی کشورهای ۵+۱ و نیروهای مسلح آن ارتشها و نهادها نیز هر لحظه بطور موازی یک مجوز و دستور از طرف اکبر دارد، و آن اینکه
چنانچه دستور اکبر هنوز توسط مخاطبان ایرانی آن دستور اجرا نشده باشد، به خود آنها که از اجرای دستور اکبر سرپیچی کرده اند حمله فیزیکی کند.


علی اکبر ابراهیمی
بامداد سه شنبه ۹ دی ۱۳۹۹
۲۹ دسامبر ۲۰۲۰
تهران






تصمیم گرفتم پس از پایان مدت پنج روزه این متنی که بامداد امروز تهیه و منتشر کردم، آن را تمدید نکنم.
در هر صورت و هر وضعی گمان نمی کنم این تصمیمم تغییر کند. همین تذکر پنج روزه ام را کافی دانستم.
همچنین در صورتی که منع ترددها زودتر رفع شود، همین پنج روز نیز کاهش می یابد.
فعلا که بمدت پنج روز تحمیل خطر بر استانداری تهران را تایید کرده ام. چرا که وضع کسب و کار من و دیگر بتنی هایی که حقی بر گردن من داشته اند نیز تضعیف شده است.
و من همین مبارزه پنج روزه ام نیز به احترام ایشان و به پاس بزرگواری های ایشان در حق اکبر بوده است و نه بخاطر گردن کلفت های خوش خوراک و نالایقی که حیف است اکبر های سبز این ملت بخاطر ایشان بروند به میدان و با استبداد و استعمار مبارزه کنند.
من به احترام ایران، فضاهای کسب و کار ایرانی و عموم بتنی های ایران این فشار پنج روزه را بر استانداری تهران تحمیل کردم.
................




چهارشنبه ۱۰ دی

شرارت در ایران باید مجازات داشته باشد
برای اینمنظور حاضرم بطور همزمان و موازی با قوه قضائیه جمهوری اسلامی و با جامعه بین الملل قرار داد ببندم. اولی برای کاستن از شرارتها در ایران به کمک خود جمهوری اسلامی و دومی برای پاکسازی خود ایران از شر جمهوری اسلامی.

حمایت من فقط مختص جامعه بتنی نیست و با استعانت و درخواست کمک از خدا، از همه فضاهای کسب و کار و از همه ایران و ایرانیان حمایت می کنم. 

................



چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹

شان اکبر در جامعه، شان والدین جامعه است
و بنابر این، یاران اکبر نیز فقط خوبها و یا جناحی خاص نیستند و شان اکبر در ایران و جهان، فراجناحی است.

حتی آنهایی که شاید بد باشند نیز در حریم اکبر از حداقلهای مصونیت و امنیت برخوردارند.
فقط باید مطیع باشند و قانع وگرنه کاری از دست اکبر برای فرزندان ناخلف که با تکبر در ایران و یا جهان یکه تازی کنند برنخواهد آمد. 

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار