به باند خودشان هم رحم ندارند

مال خمینی را خورده اند, ذریه وی را گاز می گیرند!
آنقدر مفت خورده و هار شده اند که دیگر به اعضای باند خودشان هم رحم نمی کنند.
من فکر می کردم فقط رفسنجانی بازی نیست. نگو امتیاز نمایش بازی نبودن _که عبارت است از طرفدار مردم بودن_ شامل حسن, خمینی. نیز شده است. خیلی معنا داره! در هر صورت خوش بحالشون.
.


من شخصا آقای حسن خمینی رو بعنوان یک فعال علمی, فرهنگی, حوزوی قبول دارم و اگر می خواهند به جنبش سبز کمک کنند هم به سهم خودم از ایشان متشکرم. فقط باید قول دهد که همانگونه که امروز با همکاری خامنه ای و دیگران خودش را مظلوم نشان داده در فردای پیروزی جنبش نیز همچون امروز که هیچ پخی برای جنبش نخورده است بنشیند سر جایش و ادعای ارث و میراث نکند. من _بعنوان یکی از میلیونها مستضعف و مظلوم_ نمی زارم. عدالت مقدم است.

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار