می گم آزادش کن یعنی آزادش کن

اگر تو و نمونه های باالقوه ات که در مقابل تو هستند گمان کرده اید که من دیوار نویسی می کنم تا مامورین وزارت اطلاعات که موظف به اسکورت من هستند مبادرت به دستگیری من کنند کور خوانده اید. کاری بدتر می کنم. پشیمانتان می کنم. من "این" را جایگزین طرح شعارنویسی علی اکبر ابراهیمی می کنم:
نوشتن سلسله مقالاتی در مورد "فساد سازمان یافته در سازمان شیطانی بسیج".
نه, اشتباه نکن. من خودم نمی نویسم . اگه من که یک فعال علمی, فرهنگی و هنری هستم بنویسم خیلی بهت خوش می گذره. من دارم به ورژن سوم پروپزالم می اندیشم. من فقط کد آن سلسله مقالات را دادم و کیهانهای باالقوه ای که فردا پس فردا جای شما بیایند و پول نفت زیر دندانشان مزه کند و همچون خمینی در حال آروق زدن چاهار تا فحش هم به میزبانان نوفل وشاتویی, واشنگتنی, لندنی و .... دادند و بقدر کافی هار شدند خواهند نوشت.
و چه کسی است که نداند اگر باند سیاهی که بسیج نام دارد هنوز بطور کامل گندش در نیامده بخاطر گشتهای امنیتی آن راهزنان, حرامیان و جنایتکاران هم پیمان و سست پیمان است و کیست که نداند یک تلنگر نظامی_ امنیتی کوچک اما حساب کتاب شده و منسجم چه تحولاتی که در بسیج و نیروی انتظامی ایران ایجاد نخواهد کرد و چه مقالاتی که از داخل بسیج اعتراف نخواهد شد. فعلا اجازه بدهید دار و دسته حکومت بعدی از راه برسد. نگران نباشید, این فضای سیاسی که شما به بار آورده اید و تربیت کرده اید بدتر از خودتان در آن کم نیست و چه نقشه های افشا شده و افشا نشده ای که برای قدرت نکشیده اند! خیلی بدتر از خودتان.
آری, "فساد سازماندهی شده در سازمان شیطانی بسیج با مستندات کافی".
اضافاتش پیشکش.
راستی خامنه ای جون, تو خودت رتبه چندم کنکور بودی؟
می شه بگی چرا ما جوانان ایرانی داریم تاوان بد نامی یی رو که نسبت به جنابعالی در جهان متمدن وجود داره می پردازیم؟

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار