اگر خوابید, پس اینجا در لحظه حال ابدی همین اکنون همیشه نیز بخوابید

تمدن غرب در اینجا و اکنون در چه وضعی است؟
تمدن غرب مسوول فراهم ساختن هر آنچیزی است که من اراده می کنم.
اعضای پویش موج سوم و ستاد هشتاد و هشت قابل تایید ترین و بهترین پتانسیلهای موجود برای فعالیت سیاسی در ایران بودند.
وقت, حکومت کردن و دیگر حقوق اعضای پویش موج سوم و ستاد هشتاد و هشت بطور کامل استیفا نشده و دلیلی (پاسخی) ارزشمند, بدرد بخور و قانع کننده نیز برای فراموش کردن خیلی ظلمها یی که به ایشان شد وجود ندارد. ظلمهای قبلی جبران نشده. اگر ریسک قدم برداشتن برای ملت و کشور ایران اینقدر زیاد باشد در آینده انسان آرمانی ایرانی زمین در این راه تنها خواهد ماند و خودش نیز همراه دار و دسته شیطان ایرانی زمین خواهد شد. سرپیچی از اوامر اکبر عواقب بدی دارد و نباید سنت شود. ظلمها ادامه دارد.
تمدن غرب مسوول است و در اینجا و اکنون (در این تصویر کابوسوار از غرب که کابوسی بودنش از ایران ناشی شده) مشمول نفرین بشر.
و اما راه نجات تمدن غرب از نفرین بشر, تکلیف تمدن غرب:
من خواست ایران را تعیین می کنم. من خواست ایران را بدینصورت تعیین می کنم:
ملت ایران غیور است و ذلیل و حقیر نیست و می خواهد آشفته, عزادار, ماتم زده و مصیبت دیده باشد.
من برای ایران نه تحریمهای موذیگرانه و فرساینده که منجر به عدم توسعه یافتگی ایران می شود که
تحریمهایی فلج کننده, تنبیه کننده و تادیب کننده و معطوف به عملیات نظامی علی اکبر ابراهیمی را می خواهم
که منجر به تغییر رژیم در ایران می شود.


امضا: علی اکبر ابراهیمی,

همراه جنبش سبز ملت ایران

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار