دزد خونه ها, دزد خونه ها, منم می خوام راهی بشم

هر چیزمان را که نگاه می کنیم تبدیلش کرده اند به نوع سگی آن. زندگی, مرگ, مراسم تسلیت گویی, مهاجرت, از بین رفتن و نابود شدن, جوانی کردن, شادی و .... . ارز گرفتنمان هم سگی است. سال 84 سیستم بانکی کشور مرا طرد کرد اما من از چندین جهت پیشرفت کردم و بنازم عدل خدا را که امروزه ماهیت اختلاسی و دزدی خود آن سیستم افشا و آشکار شده است. من اول باید ارزم را بگیرم تا بتوانم بروم دنبال کارهای دیگرم. آیا در این دزدخانه 400 دلار ارز مسافرتی برای علی اکبر ابراهیمی نیست؟ احمدی نژاد هر بار که آمریکا می رفت چند نفر را با خودش می برد و چه کارهایی انجام می داد؟
رژیم ایران از "سیستم بانکی کشور" که کارمندان آن بی گناهند برای به چالش کشیدن من استفاده کرده و از من که شرایطم فوق العاده ویژه است می خواهد که اسپری بردارم و بر ضد کوس زن آن خامنه ای که رییس آن دزد خانه و اختلاس خانه است شعارنویسی کنم و به زندان بیفتم اما اگر به زندان هم بیفتم باز هم مردم به خیابان خواهند آمد و از من حمایت خواهند کرد. اما من نسبت به مردم متعهدم که سعی کنم هر چه سریعتر و سالمتر از ایران خارج شوم.

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار