فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار

اولین تجربه تصویر برداری ام با موبایل بود. بخاطر اشکال فنی عذر می خواهم.
در این مبارزه جمعی، رفع مشکل فنی ویدئو نیز به عهده دیگر هموطنان گرامی.


..............................................
........
..
.
کشتی گیران و حتاکانتان را از اطراف داغدیدگان و مظلومین بی دفاع دور سازید و شغالهای هارتان را به سمت ایشان روانه نسازید و اقدامات تحریک آمیزتان را کاهش دهید. ایست بازرسی های نامتعارف که در همان سالهایی که داشتید جنبش سبز را می کشتید نیز انجام شد و تحدید و تهدیدها و اعمال فشارهایتان که چیز جدیدی نیست. انتشار این ویدیو در روزهای اخیر، یکی از حقوق بدیهی و ابتدایی من بوده است. اگر خیلی نگران من هستید، چرا مجبور به تقابل با من شده اید و تندی می کنید؟ زندانیان ما را آزاد کنید ای مهربانان. هیچ می دانید بی حالی در اثر سرماخوردگی و کسری خواب طی روزهای اخیر چه دردی بوده است؟ دارم برای کسب آن پانصد دلاری که از جیبم زده ای می دوم. من تحمل دردهای جدید را ندارم. رفتارهایی را که برازنده خودتان است با ما نداشته باشید. سگهایت را جمع کن.

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟