صدای سبز ما صاحب امتیازان اصلی اصلاحات

من بعنوان یک پول قرض دهنده به دولت هشت ساله اصلاحات و بعنوان یکی از جوانان اصلاح طلب سال 2009 یا همان 88، امروز در ایران و در آستانه انتخابات مجلس یکبار دیگر نیز بر پیگیری طلب مالی ام از بازیگران فعال انتخاباتی با لیبل اصلاحات (اعم از با شرفترها و نزدیکترهایشان به جنبش سبز و بی شرفترها و نزدیکترهایشان به بنیادگرایی حاکم) تاکید می کنم. اما متاسفانه آنها طی سالهای اخیر در مورد این وظیفه شان تعهد و احساس مسوولیت لازم را از خودشان نشان نداده اند.

کمترین چیزی که از ایشان می خواهم آن است که لااقل امر بر ایشان مشتبه نشود و گمان نکنند که باید به پشتوانه مشتی عقبه لندن نشین و قلهک نشینشان جوانان مردم را به فعالیت در ستاد مهندس موسوی فراخوانده و سپس به کشتن و حبس دهند و سپس از حق آنها بگذرند و بگویند که به خامنه ای ظلم شده است و .... .
اگر خود رژیم اجازه داد و لیبل داران فعال اصلاحات در این انتخابات را انتخاب کرد، بیایند و مسوولیتهایی بگیرند و عرصه را نیز بر ما تنگ نکرده اند و ما بخیل نیستیم و طلب مالی مان را نیز می پردازند و ما نیز نفسی تازه می کنیم.
اما اگر رژیم نمی خواهد که در نقشه هایش از آنها استفاده کند آیا با گاز گرفتن سبزها چیزی گیر آن لیبل داران فعال اصلاحات خواهد آمد؟

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار