من جانم سوخت تا ایران سربلند باشد، آنوقت شما!


من جانم سوخت تا ملت ایران به چنین سر و وضع و حال و روز و روز و روزگاری دچار نگشته و مجبور به نرمش قهرمانانه در مقابل فشارهای خارجی نشود و قهرمان اتمی و بازیگر نقش یک باشگاه هسته ای جهان و مقام اول جهان و اینطور چیزها که نظام عوامفریب و سبز کش جمهوری اسلامی شعار و وعده اش را با صرف سرمایه های ملی ایران داده بود بشود.
آنوقت شما رفته اید به نمایندگی از این ملت دارید کون می دهید؟ به هر چیز و ناچیزی تن در می دهید؟ نرمش قهرمانانه تان به درد خودتان و جد و آبادتان می خورد. جواب ملت ایران را بدهید در مورد پرونده هسته ای و دکل های غیبی و اختلاسهای عجیب و بهت انگیز و رعب آور!
مگر سپاه ابایی و یا هراسی از جنگ دارد؟ مشکل چیست؟ آیا ترس در دلهایتان نفوذ کرده که از غیر خدا تاثیر می پذیرید و فرمان می گیرید؟
در مورد انتخاباتها نیز جوانان مردم را به صحنه نیاورید. شما که هر که را لازم داشته باشید همان را می آورید، بروید بیاورید. با بچه های مردم چه کار دارید که باید تنور انتخاباتهایتان را گرم کنند و به همان جرم نیز به زندان بروند؟!
روحانی را لازم داشتید، روحانی را آوردید. ایندفعه بروید خود خاتمی را بیاورید. اصلا ببینید می آید که شما بخواهید همچون 88 ناز و گوزهای طوفانی به راه بیندازید و فعالان ستادهای مهندس موسوی اش را بازداشت کنید و از وی بخواهید که از خون های ایشان بگذرد؟

رفتار من با رژیم تو چگونه باید باشد وقتی که حال و حوصله ای برای رفتار نیک با دوستان خودم نیز برایم باقی نگذاشته ای؟ می دانید که من در پاسخ به یک کامنت دوستانه و ملایم یک دوست و همسنگر چه گفته ام؟
".... موثر بودید تبریک میگیم.اما از شما گله مندم ...از اینکه میبینم در مورد استاد طاهری بلند گوی رژیم شدید تعجب میکنم.شما چطور حرف علیزاده طباطبایی خائن رو باور میکنید؟مگر مادر غنچه قوامی دست او را رو نکرد که وکیل حکومتیست؟وقتی به شما با تعجب گفت نه آقای طاهری زنده است چرا از او نخواستید به عنوان وکیل استاد برای او مرخصی درخواست کند تا همه چیز عیان شود؟مرگ طاهری چیزی نیست که با دوستانه پرسیدن شما از یک وکیل سر سپرده بتوان به حقیقت آن پی برد.خیر پیش راه شما"

پاسخ اکبر:

اگر استاد طاهری آزاد بود حتما به داد اکبر می رسید.
استاد طاهری را آزاد کنید.
من بعنوان یک آسیب دیده سالهای پس از 2009 در هر سطحی هم که آسیب دیده باشم فقط می توانم یک توافق و معامله شخصی با رژیم جمهوری اسلامی داشته باشم و بخاطر فشارهای امنیتی و یا دیگر دلایل از خیلی ظلمهایی که بر من رفته است بگذرم. اما نمی توانم و حق ندارم که به نمایندگی از همه آسیب دیدگان و معترضان با آن رژیم دست به معامله و توافق بزنم و چنین معامله ای خیانت خواهد بود و اعتباری نیز نخواهد داشت.
رژیم جمهوری اسلامی باید به تک تک آسیب دیدگان و معترضان و از جمله مقتولین پاسخگو شود تا من حس نکنم از بابت به توافق رسیدن با آن رژیم انسانیتم خدشه دار می شود.
جنابعالی نیز بعنوان یک طرفدار یک شخصیت محترم علمی بنام استاد طاهری خوب است که حواستان جمع است تا بازیچه لندن نشینان و قلهک نشینان و جریانهای سیاسی و دکتر ملکی و نوری زاد و دیگران نشوید. اما حواستان باشد که توافقتان با رژیم مبنی بر اینکه اجازه داشته باشید پلاکادر طاهری را بالا بگیرید مجوز حذف ما را به شما نداده است. من خودم شخصا کلی هزینه کرده ام تا این فضای اعتراض برای شما و امثال شما فراهم باشد. ضمنا معذرت می خواهم از این جرم که پول و وضعیت کافی برای مطالعه کتابهای استاد طاهری محترم را ندارم و قبل از آن کارهای معطل دیگری نیز دارم.
دکتر ملکی و محمد نوری زاد نیز هنوز عصایشان را داخل چشم من فرو نکرده اند و هنوز با خباثت مرا حذف نکرده اند و برای من با لندن نشینان و قلهک نشینان فرق دارند و هنوز حق اعتراض من و دیگر آسیب دیدگان را به رژیم نفروخته اند. پس موجب تقویت اکبر محسوب می شوند. لطفا شما نیز سعی در حذف دکتر ملکی و محمد نوری زاد نکنید که در اینصورت تا حدی مرتکب جنایت حذف اکبر گشته اید. و البته حذف دیگر آسیب دیدگان و معترضان رژیم استبداد. 

سپاس. 

علی اکبر ابراهیمی
نظریه پرداز و بنیانگذار تلویزیون واحد جهانی و جهان آرمانی
و تئوریسین مستقل جنبش سبز
جمعه ۱۵ آبان ۱۳۹۴ 
۶ نوامبر ۲۰۱۵
اطراف سفارتخانه های کشورهای 5+1 در تهران

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار