لاتاری اکبر برای سگهای بی صاحب خامنه ای

لاتاری اکبر برای سگهای بی صاحب خامنه ای
کنترلشان را کم کم دارند از دست می دهند. پساتحریم است دیگر، چه باید و یا اصلا چه می توان کرد؟ باید به هر حال به نحوی گوزید.
سگهای صاحب نشناس شیطان تاریخ مصرف گذشته ای به نام خامنه ای در دستگاههای موازی اطلاعاتی کشور جمعه گذشته (15 آبان) با شماره 0936ووو4401 در حالی که من در خانه و در کنار خانواده ام بودم به من زنگ زدند و پس از ریدن گفتند که اشتباه گرفته اند.
هر یک از سگهای دستگاههای موازی اطلاعاتی و امنیتی خامنه ای که پیش و بیش از دیگران به افشای اطلاعات شناسایی و از جمله بیوگرافی و محل سکونت دیگر سگهای سازمانشان اقدام کنند احتمال بیشتری را برای شفاعت اکبر و دیگر سبزها در فردای سرنگونی رژیم بدست خواهند آورد.


همدیگر را (دوستان هم سازمانی تان را) لو دهید بلکه شانس شفاعت و نجاتتان توسط سبزهایی همچون اکبر و امثال اکبر بالاتر رود. من از شکنجه فیزیکی شماها فقط در مورد ظلمهایی که به شخص خودم شده است می توانم صرفنظر کنم. در مورد دیگر آسیب دیدگان و مظلومین، حق و توان معامله با شما را ندارم. معامله ام با شماها شخصی و محدود است. اما باید یک فعالیتی از شما ببینم تا گمان کنم که در سرکوبهای سال 88 دست نداشته اید و یک ضد انقلاب نیستید.

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار