از خدا بترس

همنوع و هموطن من جناب حضرت خامنه ای . این چه انتخاباتی است که به راه انداخته اید این چه مملکت اداره کردنی است خجالت نمی کشید. نتیجه مدیریت شما این شده که امروز هموطنان من در مقابل یکدیگر قرار گرفته اند و با هم برخورد می کنند. و شما هنوز هم خودتان را از همکاری با من بی نیاز می نامید. من دارم بجای شما خجالت می کشم. می دانم که شما هم از این وضعیت شرمگینید و یا حداقل اسیر ترس یا نفرتید. من بعنوان یک انسان که نه حال و حوصله ای برای ترسیدن برایش باقیمانده و نه وقتی برای متنفر بودن
یکبار دیگر بعنوان یک شهروند معمولی و بعنوان یک نابغه از شما می خواهم برای چند دقیقه هم که شده پندار کفتار و رفتار شیطانی خود را کنار کذاشته و وظیفه نظام مطبوعتان در مقابل ملت و قدرت مشترک ملت مبنی بر تهیه امکانات حداقلی زندگی و تحقیقات من در ایران را فراهم فرمایید.
به امید روزی که گفتمان شیطانی جنابعالی از این کشور ریشه کن شود در ایران می مانم. اما شما حق ندارید مرا به جرم اینکه ثنا گوی شما نیستم مورد محرومیت از حق و حقوقم قرار دهید و ملت این را می دانند. و ملت می دانند که شما با این روشهای خشونت امیز هدفتان کشاندن مسایل مملکتی به وسط دنیاست. و ما امروز می گوییم کاش شما حداقل جاسوس غرب بودید. چون که شما جاسوس دشمن هستید. شما دشمن خدا هستید. ننگت باد. مرگت باد.

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار