فرزانه جون حیا کن. شفات نمی ده رها کن

حمایت نكردن غرب ازمن در مقابل حمله های ایران اسلام و قرآن در زندان شصت و شش سپاه سال دو هزار و یك صحیح نیست. غرب باید همچون یك سپر بلا از حقوق و منافع من در مقابل ایران اسلام و قرآن دفاع كند نه اینكه من را بعنوان سپر بلا و ابزاری برای حمله به ایران اسلام و قرآن بكار برد.
ساعت چهار اون هموطنانی رو که فک می کنی زندگی شون وقفی خدایی برای شفا یافتن توست بریز میدون ولیعصر تا ساعت پنج با اون هموطنانی که فکر می کنی شقات نداده ن به جون هم بیفتن.
من که قبلا به تو گفتم می شناسمت و قبلا انصراف خودم رو از بازی نا برابر با دریده- پررویی مثل تو اعلام کردم. اگر هم اصرار داری که من هم مثل خودت منفجر بشم چرا خودتو پشت سیستمهای امنیتی اطلاعاتی سیاسی قضایی و نظامی گمراهگرت پنهان کردی. از سوراخت دربیا و شفاف در حضور ملتی که اراذل و اوباششون نامیدی در یک مناظره تلویزیونی از شرفت دفاع کن تا معلوم بشه که اراذل و اوباش نیستی.
اگه می خوای شرف و حیثتت نداشته ت رو به رخ بکشی در شرایط برابر این کار رو انجام بده و بیشتر از این ابروی خودت رو نبر و از قدرت نداشته خودت و از قدرت مشترک مردم که در دست تو امانت است هزینه نکن.
من همچون راهپیمایان دیروز خودم رو از حق بیان محروم می شناسم و محروم می خواهم. اما اگه تو اصرار داری که خودت رو جر بدی خوب طبعا من هم از دستت ناراحت می شم. راستی چرا از کشور اراذل و اوباش نمی ری و جلوی یو. ان. ایچ. سی. ار خودت رو پاره نمی کنی. نسخه های اصلی ت باید مشتری های خوبی برات باشن. ناسلامتی بیش از سه دهه جاسوسی شونو کردی.
اینجا هم که همه اراذل و اوباشند و جون تو هر لحظه در خطره. پس حتما قبولی. بترکون و ان کن پهن کن که اینجا و اکنون همه کر و کورند.تو هم هدیه خدایی.
عجب شانسی اوردیم گیرمون اومدی. یعنی در واقع معجزه شد. عجب معجزه شیطونی. خیلی شیطون بلایی. اما همه مثل خودت اهل قرطی بازی و ادا اطفار نیستن . از اونهایی که مثل خودت جون ملت رو سپر بلای خودشون نکردن بترس. تو کشور رو چپاول کن اجازه بده مردم هم حداقل حریم زندگی خصوصی شون محفوظ باشه. شهروند کنار کشیده و در ایران حقوق شهروندی نمی خواهد لطفا تو هم کنار بکش. در شان شهروند و هموطن نیست که با همچون تویی وارد بازی شود و مخاطب شود. شهروند تو را کاملا می شناسد و شکست خود را در مقابال تو پذیرفته است. لطفا کنار بکش و اجازه بده شهروند به خدا بیندیشد.
اتقوالله. اتقوالله. اتقوالله.

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار