فرهنگ حذف

فرهنگ حذف متاسفانه در این کشور ریشه دار است. من هم می توانستم کاری انجام دهم اما لازمه اش این بود که انچه می گویم مورد توجه قرار گیرد و پاس داشته شود نه اینکه وسط خیابان هموطنانم را از هم سوا کنم و باتون بخورم و پیراهنم پاره شود.
در شان ایران است که چهار نامزد سند چشم انداز مشترکی از حداقلهای مورد تفاهم و توافق برای چهار سال اینده تدوین و امضا کنند. این به نفع ایران است.
در شان ایران نیست که این سند با سرکوب انهایی که شکست خورده اعلام شده اند شکل بگیرد. این به ضرر ایران است.
قدرت مشترک متعلق به همه ماست و ما چند نفری که از همه به قدرت نزدیک تریم موظفیم از همه هم نوکر تر و مفید تر باشیم. سواستفاده از قدرت برای سرکوب رقبا توهین به قدرت و توهین به مردم است. این پوزخند ندارد. این افتخار نیست. این ننگ است.
روز بیست و سه خرداد می خواستم به دفتر سازمان ملل در تهران حمله کنم اما وقتی دیدم طرفداران احمدی نژاد و موسوی در چه وضع فجیعی هستند وقتی که دیدم جانشان را کف دستشان گذاشته اند و بخاطر نیتهای ذاتا خوبی که غرورشان اجازه نمی دهد در موردش با هم درد دل کنند به جان هم افتاده اند و به نیروهایی ضد هم تبدیل گشته اند بخاطر انهمه بیرحمی از خودم متنفر شدم.
البته من موظفم یک متفکر باشم چون شمع اگر سر پا نباشد نمی تواند روشنایی ببخشد. عقل من به من می گوید اول باید از احمدی نژاد متنفر باشم. چون وی زمینه های اتحاد ملی را بطرز زشت و غیر متمدنانه ای از بین برده است. انهم در مقام یک رییس جمهور. من بعنوان یک ایرانی این وضعیت را به خودم و به همه انهایی که می فهمند در این وضعیت جشن معنی ندارد تسلیت می گویم.
طبق اسناد مکتوب جهان ارمانی جشن یعنی اینکه هیچ دل شکسته ای در خارج از پارتی شاد ما وجود ندارد. و من طبق همان قواعد در جهان واقعی زندگی کرده ام و می خواهم با کشورم نیز چه از جانب نمایندگان خود کشور و چه از جانب نمایندگان دیگر کشورها همانگونه رفتار شود. مرگ بر من اگر حال و روز کشور من اینی که امروز هست باشد. زندانها و محدودیتها رو برچینید. و یا بیایید من رو بکشید. مگر من اصلا مجرم نیستم.
من می گویم شان لباس شخصی این نیست که باتوم دستش بگیرد از دست من ناراحت می شوند. چرا ناراحت می شوید. من موظفم تبیین کنم. اگر اقای موسوی پیروز اعلام می شد من خودم طرحهایی در مورد حکومت نظامی دو سه روزه سپاه و بسیج و ..... داشتم تا انها دلشان خنک شود. اما متاسفم که انها ظرفیتش را نداشتند. اصلا پیش بینی نکرده بودم که انها در فکر خیانت به رای مردم باشند.
نصر من الله و فتح قریب مرگ بر این دولت مردم فریب

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار