خدایا ایران را به تو می سپارم

خدایا امنیت, حرمت و کرامت ایران و همه ایرانیان _اعم از ایرانیان داخل و یا خارج از کشور و از جمله خانواده خودم و بخصوص جنبش سبز ملت ایران_ را از تو مسئلت دارم.

خدایا کمکم کن که بتوانم با موفقیت به غرب مهاجرت کنم تا خانواده ام و دوستدارانم در ایران با شنیدن خبر موفقیتهایم شاد شوند.

خدایا شکرت.

مخلوق تو: علی اکبر ابراهیمی

.

...................

نکته: برای اینکه دعاهایمان در مورد خودمان و دیگران مستجاب شود باید مصطفی تاجزاده ها, فیض الله عرب سرخی ها و محمد نوری زاد ها را زندانی نکرده باشیم و اگر نمی توانیم اینگونه باشیم باید سرنگون شویم تا دعاهایمان مستجاب شود.

اگر قرار بود خدا هم فقط بقای ستمگران را بپذیرد دیگر چه نیازی به شهادت امام حسین علیه السلام و حضرت عیسی مسیح علیه السلام بود؟

تا آخرین لحظه ای که من زنده ام و حتی پس از آن, خدا, تمدن غرب و جهان متمدن در مورد سرکوب جنبش سبز ملت ایران احساس مسوولیت می کنند و خودشان را در اینمورد موظف و ملزم به پاسخگویی می شناسند. من دیگر مطالب زیادی در حمایت از جنبش سبز ملت ایران نمی نویسم و فقط در دلم دعا می خوانم و با خدا نجوا می کنم.

.

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار