تله ها و تورهای ایرانی دیگر در مورد جهان آرمانی کارایی ندارد

یک عمر دارم تاوان اعتماد نکردن به باند خامنه ای را می پردازم. پس از حمله خامنه ای بلافاصله به خاتمی پناه بردم و هیچ چاره دیگری نداشتم بجز اعتماد و توکل به خاتمی. اما ایران خامنه ای پرور بود و قدرت ملت ایران در چنگال خامنه ای. پرونده ایران را به سازمان ملل ارجا کردم. خاتمی هنوز هم به ایران دلبسته بود. و من نسبت به خاتمی متعهد بودم. خاتمی شناسی معقول و علمی را در تحقیقاتم توسعه بخشیدم و تعریفی اندک از هویت حضرت محمد خاتمی را که یک شخصیت فرامکانی و فرا زمانی بود بر ملت ایران نازل فرمودم. بیش از یک سال و نیم است که خاتمی های نو (جنبش سبز ملت ایران) فرصت مجددی از جهان آرمانی برای ایران گرفته اند. در این مدت ایران را بخشیدم و حتی نیروهایی را که در خودم می یافتم بکار بستم و ایران را دعا کردم.

اما وضع ایران امروز خوب و مورد نظر و مورد تایید من نیست. استانداردهای مورد نظر من در فراخوان مطلوب تامین نشده است. من تا 25 اسفند 88 نیز منتظر اتحاد ملی ایرانیان می مانم تا حقوق جهان آرمانی توسط خود ایران پرداخته شود. اما من و خاتمی های نو بیش از آن وجه المصالحه درگیری ها و اختلافات ایرانیان معاصر نخواهیم شد. تصمیم دارم یک بلیط باکو برای روز 25 اسفند 88 بگیرم و بروم به سازمان ملل در باکو مراجعه کنم. اگر حکومت ایران مانع خروجم از ایران شود من حق دارم در ساختمان نمایندگی سازمان ملل در تهران یک دفتر کار داشته باشم و همانجا نیز زندگی کنم. مسوولیت امنیتم بر عهده تمدن غرب است.

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار