اقوام وابسته به شیطان حذف می شوند

ما سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی دهیم مگر آنکه آن قوم خودش سرنوشت خودش را تغییر دهد. فقط در صورتی که مردم خودشان می خواستند و حق جنایت و مصونیت و 99 درصد رای به خدا می دادند و یا اینکه قدرت خویش را بیش و پیش از آنکه به شیطان بدهند به خدا می دادند شاید خدا وظیفه ملت مبنی بر حمله به شیطان را انجام می داد. اما وقتی خدا بی نیاز است و شیطان می تواند بر باور مردم تاثیر گذار باشد خدا مگر بیکار است که در سرنوشت ایشان دخالت کند؟


خدا که خودش از شر شیطان مصون است و دارد کار خودش را انجام می دهد, دیگر چه نیازی به سرنگونی شیطان دارد؟ مردم و تمدنهایشان خودشان نیاز دارند. مفهوم این یادداشت را قبلا بارها در وبلاگم توضیح داده ام. به یادداشت "جعبه ای در بهار" نیز مراجعه شود. چرا خدا با شیطان و با شیاطین همکاری نکند؟ چرا سازمان ملل حکم اعدام را لغو کند و با شیاطین همکاری کند؟ مگر خدا خودش _حکم اعدام شیطان و شیاطین را اجرا کرده و_ مرده است؟

نخیر, از این خبرها نیست. در مرام خدا نیست که مال مفتی به خورد قومی بدهد. خدا برای شیطان و شیاطین نیز احترام قایل است, چرا که اگر شیاطین بنده مردم و اقوام نیز نباشند اما بنده خدا هستند و تحت فرمان اراده الهی زندگی می کنند.

این برای خود اقوام و جوامع نیز خوب و بهتر است. خدا نمی خواهد که اقوام و جوامع بدهکار و وامدار "کرامت شیطان نسبت به خدا"! باشند. اقوام و جوامع خودشان باید خدا را کشف کنند و بتوانند خدا را ببینند. چیزی که برای خدا زیاد است تمدن و اقوام و جماعات است. وقتی شیطان از جانب مردم نمایندگی دارد, هر فعال علمی, فرهنگی و هنری هم که بخواهد حمد و ثنای خدا را بگوید و حمد و ثنای شیطان را نگوید با شیوه های بازاری (پولی) و .... تنبیه و سرکوب می گردد. و چون که شیطان جرات کشتن خدا را ندارد و ممکن است زندگی و آزادی خدا هدیه ای از جانب شیطان به مردم اعلام شود و شیطان خودش برود آن بالا جای خدا بنشیند و خدا را بفرستد پایین تا پاسخگوی گند کاری های شیطان به مردم باشد خدا فعلا به شیطان فرصت جماعت را داده تا شاید لزومی به نزول عذاب بر تمدن جماعت نباشد.

شیاطینی که بر بعضی از تمدنها حاکمند وظیفه دارند از خدا هیچگونه کمکی نخواهند و از نام, اعتبار و تاییدات خدا برای "اول از همه بودن" اعلام کردن خوشان استفاده نکنند. در غیر اینصورت بطور اتوماتیک تو دهنی می خورند.

تمدنهای شیطانی چنانچه در خدمت "پروژه بزرگ" و حداقلهای مطلق و ثابتی که خدا برای همه تمدنها انجام می دهد باشند در امان خواهند بود اما اگر جهانهای خارج از خودشان را نیز همچون مردم خودشان مچل کرده و دست انداخته باشند نابود می گردند.

بسیاری از حقوق اقوام و جوامع وابسته به شیطان به امتیاز تقلیل یافته و حذف شده است. اما طبق قانون و در صورت لزوم کل موجودیت کشورها و خانه های تیمی اقوام و جوامع وابسته به شیطان (تمدنهای شیطانی) نیز سزاوار و قابل "نابودی" است.

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار