سلام سازمان ملل

یک: چرا تمدن غرب در روزهایی که باید (سال 88) کماندوهای جان نثاری برای حمایت از جنبش سبز ملت ایران به ایران نفرستاد و اگر توجیه اش عدم دخالت در امور ایران است پس چرا با بمب اتم ساختن ایران مخالف است و حتی حاضر است بطور گسترده به ایران حمله نظامی کند تا ایران بمب اتمی نسازد؟ یعنی سرکوب شدگان حوادث پس از انتخابات سال 88 ایران آدم نیستند و نباید امنیت, حرمت و کرامت داشته باشند و فقط شهروندن تمدن غرب آدم هستند و باید امنیت, حرمت و کرامت داشته باشند؟ به راستی امنیت تمدن غرب چقدر از امنیت مردم رنج کشیده ایران مهمتر است؟

من وظیفه و مسولیتی برای پیگیری جواب این سوال ندارم اما ملت قهرمان ایران و جنبش سبز شجاع ایشان این سوال را در حافظه تاریخی خود ثبت کرده اند و جوابش را پی گیری خواهند کرد. وجدان عمومی در کل جهان نیز پاسخ این سوال را پیگیری خواهد کرد.

سوال دو: مکررات واضح را توضیح نمی دهم تا بهانه ای برای سازمان ملل نباشد. خدایا من از سازمان ملل _و یا دیگر نهادهایی که تمدن غرب را نمایندگی می کنند_ می خواهم شرایط مهاجرت من به غرب را تسهیل و فراهم نماید و هنوز هم پیگیر درخواست پناهندگی ام (درخواست مهاجرتم) هستم.

پست‌های معروف از این وبلاگ

بر سر مهاجران ایرانی چه آورده اند؟

فراخوان سرنگون کردن بیدادگران جنایتکار